تصویر واقعی موتو زد 3 پلی به همراه ماژول 5G این گوشی لو رفت!

رسانه کلیک - در تصاویر جدیدی که امروز در رسانه ها منتشر شده، شاهد گوشی موتو زد 3 پلی به همراه مود نسل پنجم شبکه های ارتباط سیار (5G) آن هستیم که در محافل خبری و رسانه ها حسابی خبرساز شده است.

تصویر واقعی موتو زد 3 پلی به همراه ماژول 5G این گوشی لو رفت!

بر اساس برنامه ریزی های شرکت موتورولا، گوشی موتو زد 3 پلی در تاریخ 6 ژوئن در کشور برزیل به دنیای تکنولوژی معرفی می شود ( مشخصات موتو Z3 پلی به همراه مودهای آن افشا شد ). از سال 2016، حرف و حدیث هایی مبنی بر عرضه مود 5G به همراه نسل سوم تلفن هوشمند موتو زد پلی مطرح شده بود. در حالی که انتظار می رود پشتیبانی از نسل پنجم شبکه مخابراتی به همراه مودهای 5G به دستگاه های مجاز راه پیدا کند، اما تا این لحظه اطلاعاتی در مورد آن منتشر نشده است. همان طور که در تصویر می بینید، مود 5G از یک خط آنتن در قسمت بالایی برخوردار است.

موتو زد 3 پلی

از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی موتو زد 3 پلی می توان به نمایشگر 6 اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت ابعاد تصویر 18:9، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 636 با توان 1.8 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 509، چهار گیگابایت رم، حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی و دوربین دوگانه اشاره کرد. این دستگاه به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید اوریو نسخه 8.1 مجهز بوده و مسئولیت تأمین قطعات سخت افزاری نیز بر عهده باتری 3000 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است. همچنین شایعاتی نیز به گوش می رسد که گوشی موتو زد 3 پلی به عنوان باریک ترین دستگاه در سال 2018 شناخته خواهد شد.

همان طور که در تصویر زیر می بینید، در قسمت پایین نمایشگر یک نوار سفید رنگ کوچک (مانند آیفون X) به چشم می خورد، اما این بدان معنا نیست که سیستم عامل اندروید P روی آن نصب شده است. در حالی که نسخه آزمایشی دوم اندروید پی به این ویژگی مجهز شده، اما به نظر می رسد که طراحان موتورولا این قابلیت را برای نسخه 8.1 اندروید مخصوص تلفن هوشمند یاد شده انتخاب کرده اند.

موتو زد 3 پلی

تنها 10 روز تا معرفی Moto Z3 Play باقی مانده و مطمئنا تا زمان موعود، اطلاعات بیشتری از قبیل قیمت و تاریخ عرضه آن منتشر می شود.

ارسال نظر