مشخصات گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس به صورت کامل منتشر شد

رسانه کلیک - به تازگی مشخصات گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس به صورت کامل توسط وب‌سایت سامسونگ در کشور اندونزی منتشر شده است. هر دو دستگاه به نمایشگر سوپر امولد مجهز هستند.

مشخصات گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس به صورت کامل منتشر شد

تا به امروز اطلاعات و شایعات زیادی در رابطه با گلکسی A6 و نسخه پلاس آن در اینترنت منتشر شده است ( در تصاویر جدید گوشی های گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس خبری از دکمه هوم نیست ). با این وجود به تازگی مشخصات گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس به صورت کامل بر روی وب‌سایت سامسونگ در کشور اندونزی قرار گرفته است.

بر اساس مشخصات گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس هر دو دستگاه به نمایشگر با فناوری سوپر امولد مجهز هستند. نسخه کوچک تر از صفحه نمایش 5.6 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و نسخه بزرگتر از نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد.

در بخش جلویی گلکسی A6 شاهد قرارگیری دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED هستیم. در گلکسی A6 پلاس دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارد.

گلکسی A6 پلاس مانند گلکسی S9 پلاس و گلکسی نوت 8 به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده است و قابلیت Live Focus را در اختیار کاربر قرار می دهد. سنسورهای مورد استفاده در این گوشی هوشمند دارای رزولوشن های 16 و 5 مگاپیکسلی هستند. در گلکسی A6 یک سنسور 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی انجام وظیفه می کند.

گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس به ترتیب به باتری با ظرفیت 3000 و 3500 میلی آمپر ساعت مجهز هستند. در این وب‌سایت به حضور بیکسبی در این دو محصول اشاره شده است، با این حال تمامی ویژگی های بیکسبی توسط گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس در دسترس کاربران قرار نمی گیرد.

سامسونگ برای هر دو گوشی هوشمند جدید خود 32 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. گلکسی A6 از 3 گیگابایت رم و گلکسی A6 پلاس از 4 گیگابایت رم بهره می برد. مدل پردازنده مورد استفاده در این دستگاه در وب‌سایت سامسونگ مشخص نشده است.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان عرضه این محصولات در دسترس ما قرار نگرفته است.

ارسال نظر