گوشی دیگری از سری N نوکیا به زودی معرفی می شود

رسانه کلیک - بعد از مدت ها که صحبت پیرامون سری N نوکیا بسیار داغ بود، تیزر جدید منتشر شده از سوی نوکیا در شبکه اجتماعی Weibo این اتفاق را تأیید کرده است.

گوشی دیگری از سری N نوکیا به زودی معرفی می شود

حدود یک سال از حرف و حدیث ها در مورد عرضه محصولی از سری N نوکیا می گذرد و حالا بر اساس تیزری که توسط Nokia در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده، ظاهرا باید منتظر یک گوشی از سری N باشیم. در این پوستر رسمی از علاقمندان دعوت شده تا در فاصله 27 آوریل تا 2 می منتظر انتشار تیزرهای بیشتری از این محصول باشند.

ظاهرا بر اساس برنامه ریزی ها، قرار است تا گوشی بعدی سری N نوکیا در تاریخ 12 اردیبهشت در شهر بیجینگ چین رونمایی شود.

سری N نوکیا

در این اطلاعیه تصویری از گوشی N9 که در نیمه دوم سال 2011 معرفی شد را نیز شاهد هستیم که بر اساس آن، حدس و گمان ها به این سمت رفته که نام محصول جدید نوکیا، (N9 (2018 خواهد بود.

همان طور که می دانید، چندی پیش نوکیا 3310 با قابلیت های جدید به دنیای تکنولوژی معرفی شد. همچنین این شرکت نیز اعلام کرده بود که در تاریخ 27 آوریل قصد دارد تا محصولی از سری X را رونمایی کند که البته چنین اتفاقی روی نداد.

سری N نوکیا

ظاهرا نوکیا قصد دارد تا با احیای مجدد محصولاتی که به عنوان نوستالژی در خاطر کاربران شکل گرفته و ارائه مجدد آنها با ظاهر، شکل و شمایل و قابلیت های جدید، به فروش بالایی دست پیدا کند و به این ترتیب، خود را بالا بکشد.

به نظر می رسد که استراتژی جدیدی که نوکیا در پیش گرفته، به این برند کمک می کند تا مجددا نام خود را در بازار تلفن های هوشمند جا انداخته و هویت پیشین و از دست رفته خود را مجددا به دست آورد. باید تا 12 اردیبهشت و رونمایی از محصول جدید سری N نوکیا منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقاتی پیش روی ماست.

ارسال نظر