برش نمایشگر ال جی G7 ThinQ در رندری جدید به نمایش گذاشته شد

رسانه کلیک - ال جی تصمیم دارد در آینده نزدیک از پرچمدار جدید خود رونمایی کند. به تازگی برش نمایشگر ال جی G7 ThinQ در فضای مجازی خبرساز شده است.

برش نمایشگر ال جی G7 ThinQ در رندری جدید به نمایش گذاشته شد

کمپانی کره ای ال جی به دنبال معرفی پرچمدار جدید خود، G7 ThinQ در آینده نزدیک است. بر اساس گزارش هایی که تا به امروز از این دستگاه منتشر شده، قدرت آن را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین خواهد کرد. نمایشگر 2K، سیستم صوتی HiFi، استاندارد IP68 و NFC دیگر مشخصات این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

امسال برخی از شرکت ها محصولات خود را به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز کرده اند که برای مثال می توان به گوشی های شیائومی می میکس 2 اس، گلکسی S9 و S9 پلاس و جدیدترین پرچمداران سونی، اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 پریمیوم اشاره کرد ( سونی از گوشی اکسپریا XZ2 پریمیوم رونمایی کرد؛ نمایشگر 4K و دوربین اصلی دوگانه ).

به تازگی افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، ایوان بلس رندری را از پرچمدار آینده ال جی منتشر کرده که در آن رندر برش نمایشگر ال جی G7 ThinQ به خوبی قابل مشاهده است.

در حالی که اولین گوشی هوشمند شرکت اسنشال به برش نمایشگر مجهز بود، اپل با معرفی آیفون ایکس توانست این سبک طراحی را در دنیای اسمارت فون ها به محبوبیت بالایی برساند به گونه ای که در حال حاضر بسیاری از محصولات اندرویدی به این ویژگی مجهز هستند.

بر اساس رندر جدید، برش نمایشگر ال جی G7 ThinQ نسبت به آنچه در هواوی P20 و هواوی P20 پرو دیده ایم متفاوت است. برش نمایشگر ال جی G7 ThinQ چراغ نوتیفیکیشن، سنسور تشخیص نور، دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه را میزبانی می کند ( تصاویر واقعی گوشی ال جی G7 ThinQ در اینترنت پخش شد ).

این دستگاه به فریم فلزی مجهز شده و ال جی در تاریخ 2 مه از آن در مراسمی در شهر نیویورک رونمایی می کند. در گذشته شایعات و گزارش های متعددی منتشر شده بود که مشخصات فنی پرچمدار آینده ال جی را در اختیار ما قرار می داد ( گوشی ال جی G7 ThinQ را در رنگ های رسمی مشاهده کنید ).

ال جی G7 ThinQ به نمایشگر 6.1 اینچی با فناوری MLCD و رزولوشن +QHD، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845، 4 و 6 گیگابایت رم، 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی دوگانه 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F/1.5 مجهز می شود ( دوربین ال جی G7 ThinQ به دو سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز می شود ). ال جی برای این دستگاه سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 و باتری 3200 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است.

ارسال نظر