انتشار تصاویر جدیدی از هواوی P20 لایت با برش نمایشگر مشابه آیفون 10

رسانه کلیک - زمان کمی تا رونمایی از محصولات سری P20 هواوی باقی مانده است؛ با این حال تصاویر و اطلاعات زیادی از آن ها در اینترنت منتشر می شود. تصاویر جدیدی که از گوشی هوشمند هواوی P20 Lite در اینترنت انتشار یافته وجود برش نمایشگر در این دستگاه را تایید می کند.

انتشار تصاویر جدیدی از هواوی P20 لایت با برش نمایشگر مشابه آیفون 10

دو تصویر واقعی جدید از یک گوشی هوشمند در اینترنت منتشر شده که گفته می شود مربوط به میان رده هواوی P20 Lite است ( TENAA همه مشخصات گوشی هواوی P20 لایت را روی دایره ریخت ). بر اساس این تصویر محصول آینده هواوی به حاشیه های نمایشگر بسیار کمی مجهز است و بخش بالایی آن از برش نمایشگر بهره می برد ( والپیپرهای هواوی P20 را پیش از معرفی رسمی آن دانلود کنید ).

در برش درنظر گرفته شده برای نمایشگر هواوی P20 Lite شاهد حضور اسپیکر مکالمه، سنسور مجاورت و دوربین سلفی هستیم. در زیر نمایشگر این دستگاه برند هواوی خودنمایی می کند و در آن خبری از دکمه هوم نیست.

در بخش پشتی هواوی P20 Lite از سنسور اثر انگشت استفاده شده است. دوربین اصلی این گوشی هوشمند به صورت دوگانه طراحی شده که به نظر می رسد شرکت لایکا در توسعه آن دست داشته است. در زیر این دو سنسور، فلاش LED قرار دارد.

انتظار می رود همانند اکثر محصولات هواوی یکی از لنزهای اصلی این دستگاه به صورت مونوکروم و دیگری تصاویر رنگی را ثبت کند. این قابلیت در گوشی های هوشمند قبلی این شرکت همانند هواوی P9، هواوی P10 و میت 10 حضور دارد.

هواوی در مراسمی در شهر پاریس از سه محصول P20 ،P20 پرو و P20 لایت رونمایی می کند. نسخه پرو این سری به دوربین اصلی سه گانه مجهز خواهد شد که سنسور سوم به صورت تله فوتو است ( دوربین سه گانه هواوی P20 در تصویری جدید به نمایش در آمد ).

بر اساس تصاویری که در گذشته منتشر شده تمامی محصولات سری P20 به برش نمایشگر همانند آیفون 10 مجهز می شوند. تا به امروز برخی از شرکت ها اندرویدی همانند ایسوس از این سبک طراحی در محصولات خود استفاده کرده اند ( ذنفون 5 ایسوس با طراحی مشابه آیفون 10 به صورت رسمی معرفی شد ).

ارسال نظر