شواهد بیشتری که نشان می‌دهد Galaxy S9 گران تر از S8 خواهد بود!

رسانه کلیک - تنها چند ساعت به رونمایی گوشی های جدید سری Galaxy S باقی مانده و همچنان گمانه زنی های زیادی پیرامون این محصول به گوش می رسد. جدیدترین شایعات حاکی از آن است که قیمت گلکسی اس 9 بالاتر از اس 8 خواهد بود!

شواهد بیشتری که نشان می‌دهد Galaxy S9 گران تر از S8 خواهد بود!

پیش از این در کلیک خواندید که احتمالا قیمت گلکسی اس 9 نسبت به محصولات پیشین این شرکت، بالاتر است. براساس شواهد جدید قیمت گوشی کمی پایین تر از چیزی است که پیش از این اعلام شده بود، اما همچنان نسبت به محصولات قبلی گران تر است. طبق اطلاعاتی که ایوان بلس بلاگر آمریکایی منتشر کرده، سامسونگ گلکسی اس 9 در اروپا قیمتی حدود 841 یورو خواهد داشت که معادل دلاری آن چیزی حدود 1035 دلار است.

از سوی دیگر همین بلاگر قیمت اس 9 پلاس را 997 یورو اعلام کرده بود که معادل 1230 دلار آمریکا است. به همین دلیل به نظر می رسد سامسونگ معادلات سال گذشته خود در ارتباط با اختلاف قیمت گلکسی اس 8 و اس 8+ را تغییر داده چرا که شکاف قیمت دو نسخه مختلف گلکسی اس 8 تنها 125 دلار بود که این میزان اکنون به حدود 200 دلار نزدیک است. بسیاری از کاربران انتظار اختلاف قیمتی مشابه سال گذشته را داشتند.

در نهایت باید بدانید قیمت‌های اعلام شده برای اروپا ممکن است بالاتر از سایر نقاط جهان باشد و یا این شرکت قصد داشته باشد این قیمت را در مناطق دیگر جهان تغییر دهد.

نظر شما در این زمینه چیست؟ به نظر شما قیمت گلکسی اس 9 در زمان ورود به ایران چقدر خواهد بود؟

ارسال نظر