لپ تاپ های گیمینگ جدید MSI؛ پردازنده های نسل 10 اینتل و سوپر گرافیک RTX!

رسانه کلیک - شرکت MSI در حال به‌روزرسانی لیست لپ تاپ های گیمینگ خود است. این شرکت در 12 مدل جدید خود از پردازنده های نسل جدید 10 Comet Lake اینتل و انواع جدید سوپر گرافیک‌های NVIDIA RTX استفاده خواهد کرد. این شرکت همچنین یک لپ تاپ با نمایشگر Mini LED را عرضه خواهد کرد.

لپ تاپ های گیمینگ جدید MSI؛ پردازنده های نسل 10 اینتل و سوپر گرافیک RTX!

لیست جدید لپ تاپ‌ های گیمینگ MSI شامل رایانه های محبوب GS Stealth و GE Raider نیز است و بسته به نوع مدل، شما قادر خواهید بود حداکثر آن را با پردازنده Core i9 یا Core i7 خریداری کنید. همچنین می‌توانید چندین لپ تاپ جدید MSI را با RTX 2080 Super دسته‌بندی کنید.

تراشه های نسل 10 اینتل از پیشرفت‌های اندکی برخوردار هستند. آنها دارای فرکانس های بالای توربو تا 500 مگاهرتز بوده و امکان پشتیبانی از رم DDR4 2933MHz دارند. البته این پیشرفت‌ها معمولا به پیشرفت عملکرد منجر شوند اما یک دستاورد 50 درصدی در MSI زیاد هم جای تبلیغ ندارد. نکته مهم اینجاست که اینتل هنوز این تراشه ها را با استفاده از یک فرآیند 14 نانومتری تولید می کند در حالی که شرکت AMD برای پردازنده های سری Ryzen 4000 خود از یک فرآیند 7 نانومتری بسیار کارآمدتر استفاده می‌کند.

از طرفی گرافیک‌های جدید به کار رفته در این مدل ها نسبت به نمونه‌های سال گذشته تفاوت چندانی نداشته‌اند؛ هر دو مدل RTX 2080 Super و RTX 2070 Super در مقایسه با همتایان غیر Super خود دارای هسته های CUDA اضافی هستند اما سرعت پردازش آهسته‌تری دارند. با این حال، آنها شامل فناوری های جدید Dynamic Boost و Advanced Optimus NVIDIA هستند که در برخی موارد می‌توانند منجر به عملکرد بهتر شوند.

جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ MSI از 15 آوریل روانه بازار شده و امکان خرید آن‌ها وجود خواهد داشت.

ارسال نظر