پروژه بعدی راک استار گیمز یک بازی قرون وسطایی است

رسانه کلیک - گزارش های اخیر نشان می دهد که پروژه بعدی راک استار گیمز هیچ ارتباطی با مجموعه GTA ندارد و این استودیو در حال ساخت یک بازی قرون وسطایی است.

پروژه بعدی راک استار گیمز یک بازی قرون وسطایی است

اگرچه غالب آثار استودیوی راک استار گیمز جزء بهترین عناوین صنعت بازی های ویدیویی به شمار می رود، لیکن از دیدگاه بسیاری از گیمرها، حساب مجموعه Grand Theft Auto از دیگر بازی ها جداست. حال که نزدیک به شش سال از انتشار آخرین نسخه این سری به نام GTA V می گذرد، هر از چند گاهی زمزمه هایی در رابطه با ساخت قسمت بعدی در سراسر فضای مجازی به چشم می خورد که از عرضه آن برای کنسول های نسل نهم یعنی ایکس باکس اسکارلت و پلی استیشن 5 خبر می دهد.

با همه این ها، اخیرا گزارش جدیدی در خصوص پروژه بعدی راک استار گیمز منتشر شده که تا حدودی همه ادعاهای پیشین را تکذیب می کند. به عبارت دقیق تر، پاواس ساکسنا، طراح شخصیت در راک استار گیمز، ساعاتی پیش طی پستی در صفحه شخصی شبکه لینکدین اشاره کرده که این استودیو سرشناس به دنبال خلق یک IP جدید در دوره قرون وسطایی است که حوادث آن در اروپا اتفاق می افتد.

ساکسنا در صفحه شخصی خود اعلام کرده که هم اکنون روی خلق بخش هایی ماژولار از دنیای یک بازی به صورت ارگانیگ بوده که از همه مهمتر، به سبک معماری قرون وسطایی طراحی می شوند. اما ماجرا صرفا به این مورد هم ختم نشده و گزارش جدیدی دیگری نیز در انجمن ردیت دیده می شود که تقریبا مطابق صحبت های ساکسنا است. بر اساس این خبر، ظاهرا بازی قرون وسطایی راک استار گیمز روی مبارزات شمشیرزنی و صدالبته دوئل های یک در برابر یک (1vs1) تمرکز کرده که این موضوع به نوعی به تغییر کلی سیستم گان پلی در بازی های این استودیوی محبوب اشاره می کند.

پروژه بعدی راک استار گیمز

شایعه ساخت و عرضه یک بازی قرون وسطایی از سوی شرکت خوشنام راک استار گیمز موضوع کاملا جدیدی نیست. به عبارتی، چند سال پیش بود که حرف و حدیث هایی در این باره به گوش رسید که البته از لغو پروسه توسعه آن حکایت داشت. حال، به نظر می رسد که این استودیو بستر لازم برای ساخت و خلق یک IP جدید با معماری و دوره قرون وسطا را فراهم کرده و هم اکنون روی توسعه آن مشغول به کار است.

در طرف دیگر، چندی پیش بازیگر شخصیت ترور در بازی GTA V یعنی استیون اوگ نیز خاطرنشان کرده که نسخه بعدی این مجموعه تحت عنوان Grand Theft Auto به زودی از راه خواهد رسید. این ضد و نقیض ها باعث شده تا به راحتی نتوان پروژه بعدی این شرکت را حدس زد.

با همه این ها، فراموش نکنید که راک استار گیمز هنوز هیچ واکنشی در قبال ادعاها و صحبت های طراح شخصیت های بازی های خود نشان نداده و این گزارش را می توان در حد یک گمان در نظر گرفت. از این رو، هرچند که بازی جدید این استودیو به این زودی ها راهی بازار نمی شود، اما باید منتظر ماند و دید که راک استار گیمز چه اثری را طی نسل نهم تقدیم کاربران کنسول های ایکس باکس اسکارلت و پلی استیشن 5 و همچنین پی سی بازها خواهد کرد.

ارسال نظر