بیش از 24 بازی در رویداد X019 حضور دارد

رسانه کلیک - بر اساس گزارش اخیر شرکت مایکروسافت، به نظر می رسد که بیش از 24 اثر ویدیویی در جریان رویداد X019 قابل بازی خواهد بود.

بیش از 24 بازی در رویداد X019 حضور دارد

در آستانه پایان سال جاری میلادی، ردموندی ها در نظر دارند که با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی تحت عنوان X019، اطلاعات بیشتری حول بازی های جدید ایکس باکس به اشتراک بگذارند و از طرفی نیز، جزئیاتی هرچند اندک از پروژه اسکارلت یا همان کنسول نسل بعدی ایکس باکس در اختیار علاقه مندان قرار دهند. البته، پیش تر نیز شاهد برگزاری چنین مراسمی از سوی مایکروسافت بودیم که چندان با استقبال عالی بازیکنان روبه‌رو نشد و توجه همه گیمرها را به خود جلب نکرد.

با این وجود، به نظر می رسد که رویداد X019 تفاوت زیادی با نمایشگاه های پیشین دارد و ردموندی ها به منظور افزایش مخاطبان خود، به دنبال تغییر این رویه هستند. به عبارت دیگر، مایکروسافت چندی پیش در جریان نشست خبری خود وعده داد که بیش از 24 اثر ویدیویی در جریان مراسم مذکور حضور دارد و جالب اینجاست که تمامی این عناوین قابل بازی خواهند بود. البته، هنوز ردموندی ها نامی از این بازی ها نبرده اند و مشخص نیست که کدام یک از آثار جدید ایکس باکس طی این مراسم در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

با توجه به اینکه مایکروسافت به تازگی بازی های خود را برای پلتفرم رایانه شخصی نیز منتشر می کند، تمامی بازی های حاضر در این مراسم مختص ایکس باکس وان نیست و می توان انتظار داشت که تعدادی از آن ها مربوط به این پلتفرم نیز باشد. فارغ از این بحث، اطلاعاتی در زمینه کلیه برنامه های ردموندی ها طی این نمایشگاه در دست نیست و مسلما مایکروسافت سورپرایزهایی را هم برای کاربران خود تدارک دیده است.

به علاوه، این شرکت پیش تر اعلام کرده بود که تمامی محتوا و بازی های آتی ایکس باکس در نمایشگاه E3 2019 به نمایش گذاشته نشده و در ادامه سال 2019 میلادی از تعدادی از آن ها پرده برمی دارد. بر این اساس، چندان بعید نیست که در رویداد X019 شاهد رونمایی از آخرین بازی های انحصاری برند ایکس باکس باشیم. شایان ذکر است؛ رویداد X019 در روز 23 آبان ماه (چهاردهم نوامبر) در شهر لندن انگلستان برگزار می شود که علاقه مندان از طریق شبکه های استریم از جمله توییچ، میکسر، یوتیوب و ایکس باکس لایو می توانند این برنامه را به صورت رایگان و زنده دنبال کنند.

ارسال نظر