بازی FIFA 20 بیش از ده میلیون بازیکن دارد

رسانه کلیک - بر اساس گزارش اخیر شرکت مشهور الکترونیک آرتز، به نظر می رسد که تعداد بازیکنان بازی FIFA 20 به تازگی از مرز ده میلیون نفر عبور کرده که رقم قابل توجهی است.

بازی FIFA 20 بیش از ده میلیون بازیکن دارد

بازی FIFA 20 علی رغم بهبودهای بسیار و ارائه محتویات جدید همچون بخش مسابقات خیابانی که VOLTA معروف است، اما با یک سری مشکلات ریز و درست دست و پنجه نرم می کند که باعث شده تا نتوان به راحتی این اثر را به عنوان بهترین نسخه سری فیفا نامید. با این حال، شواهد امر گویای این موضوع است که وجود چنین ایراداتی برای بازیکنان چندان اهمیت ندارد و علاقه مندان به دنیای فوتبال همچنان به دنبال تجربه بازی فیفا 20 است، به طوری که گزارش ها نشان می دهد فروش بازی به رقم قابل توجهی رسیده و در حال حاضر بیش از ده میلیون نفر این عنوان را تجربه کرده اند.

به طور دقیق تر، شرکت الکترونیک آرتز چندی پیش آمار و ارقام جالب و جدیدی از عملکرد بازی محبوب خود به نام فیفا 20 به اشتراک گذاشت که مطابق این آمار، ظاهرا بیش از ده میلیون نفر از زمان انتشار بازی تا به امروز به تجربه آن پرداخته اند. این رقم در حالی است که تنها چیزی در حدود سه هفته عرضه FIFA 20 می گذرد!

توجه داشته باشید که این گزارش بدین معنا نیست که بازی فیفا 20 بیش از ده میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است، چرا که به احتمال قوی این آمار و ارقام صرفا به خریداران بازی محدود نشده و افرادی که نسخه دموی آن را تجربه کرده اند نیز در این گزارش در نظر گرفته شده اند. به همه این ها، دستیابی به جامعه ده میلیون نفری آن هم در عرض کمتر از سه هفته یک دستاورد عالی برای شرکت الکترونیک آرتز و مجموعه محبوب FIFA به شمار می رود.

در ادامه این بیانیه، شرکت الکترونیک آرتز رسما اعلام کرد که به مناسبت این موفقیت چشمگیر، به افرادی که تا پیش از روز پنج شنبه 25 مهر سال جاری (17 اکتبر) نسبت به خرید بازی فیفا 20 اقدام کنند، هشت هزار سکه مربوط به بخش VOLTA هدیه می دهد. این جایزه مختص یک پلتفرم و نسخه خاص نیست و شما با خرید هر کدام یک از نسخه های بازی چه به صورت دیجیتال و چه به صورت فیزیکی از آن بهره مند خواهید شد.

در این میان بد نیست اشاره کنیم که بازی فیفا 20 برای دومین هفته متوالی در جایگاه نخست جدول پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا قرار گرفته و حتی عرضه عناوین بزرگی همچون نیز نتوانسته به این صدرنشینی خاتمه دهد ( جدول فروش هفتگی بریتانیا: تداوم صدرنشینی FIFA 20 ).

شایان ذکر است؛ بازی FIFA 20 در تاریخ 5 مهر (27 سپتامبر) توسط شرکت الکترونیک آرتز روی کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ و همچنین رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز عرضه شد. افزون بر این، نسخه دموی بازی از چندی پیش در دسترس علاقه مندان قرار گرفته تا بازیکنان به طور رایگان به تجربه بخش هایی از بازی از جمله مسابقات خیابانی بازی یا همان VOLTA بپردازند و با گیم پلی و تغییرات جدید آن آشنا شوند.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با تعداد بازیکنان بازی FIFA 20 چیست؟ به نظر شما، آیا این نسخه می تواند رکورد پرمخاطب ترین اثر سری فیفا را به نام خود ثبت کند؟ نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر