بازی Call of Duty: Mobile را هم اکنون تجربه کنید

رسانه کلیک - همان طور که شرکت اکتیویژن وعده داده بود، علاقه مندان هم اکنون می توانند بازی Call of Duty: Mobile را روی گوشی های اندروید و iOS تجربه کنند.

بازی Call of Duty: Mobile را هم اکنون تجربه کنید

در حالی که کاربران کنسول ها و پلتفرم رایانه شخصی کمتر از یک ماه دیگر میزبان نسخه جدید سری کال اف دیوتی به نام Call of Duty: Modern Warfare هستند، شرکت اکتیویژن امسال یک نسخه دیگر و صدالبته جدیدتر از این مجموعه را به صورت انحصاری برای گوشی های هوشمند اندروید و iOS در نظر گرفته که شرکت ماهر و باتجربه تنسنت گیمز (Tencent Games) وظیفه ساخت این عنوان را برعهده دارد. این اثر که به Call of Duty: Mobile معروف است، تجربه لذت بخشی از دنیای محبوب کال اف دیوتی را به صورت کاملا رایگان (Free to Play) برای گیمرهای موبایل به ارمغان می آورد.

حال، همان طور که سازندگان وعده داده بودند، بازی «کال اف دیوتی: موبایل» پس از طی مراحل مختلف و فازهای آزمایشی، ساعاتی پیش روی آیفون و آیپد و همچنین گوشی های اندرویدی منتشر شد و علاقه مندان اقصی نقاط جهان با مراجعه به دو فروشگاه رسمی اپ استور و گوگل پلی، قادر به دریافت تجربه بازی هستند. نکته مهم این است که Call of Duty: Mobile در واقع یک اثر رایگان است که مشابه آثار پابجی و فورتنایت، برای تجربه آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید!

از ویژگی های بازی می توان به حالت های مختلف بخش چندنفره آنلاین آن اشاره کرد. مشابه شماری از نسخه های اصلی فرانچایز کال اف دیوتی، این عنوان حالت Search and Destroy و Team Deathmatch را در خود جا داده در واقع برگرفته از حالت های پرطرفدار مجموعه است. در کنار این حالت ها، وجود حالت بتل رویال حسابی توجه بازیکنان را به خود جلب کرده، به طوری که گفته شده این بخش به طور همزمان از 100 بازیکنان پشتیبانی می کند. در رابطه با نقشه ها نیز لازم به ذکر است که مکان های Nuketown، کرش و Hijacked در این اثر به چشم می خورند.

در دیگر خبرهای مرتبط با بازی، بد نیست اشاره کنیم که چندی پیش لانچر شبیه ساز سیستم عامل اندروید به نام GameLoop وعده داد که همزمان با روز انتشار Call of Duty: Mobile، این عنوان را به طور رایگان برای پلتفرم پی سی نیز پورت می کند. به گفته این لانچر، نسخه پی سی بازی به طور تمام و کمال از کیبورد و موس پشتیبانی کرده و علاقه مندان مشابه سایر نسخه های اصلی کال اف دیوتی، قادر به تجربه این عنوان خواهند بود. ( بازی Call of Duty: Mobile برای رایانه شخصی منتشر می‌شود ).

ناگفته نماند که بازی مورد انتظار Call of Duty: Modern Warfare به عنوان جدیدترین نسخه مجموعه کال اف دوتی، در تاریخ 3 آبان (25 اکتبر) روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین پلتفرم پی سی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر می شود.

در پایان، فراموش نکنید که نظرات شخصی خود را پس از تجربه بازی Call of Duty: Mobile روی آیفون و آپید با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر