بازی های رایگان ماه اکتبر پلی استیشن پلاس مشخص شد

رسانه کلیک - در جریان قسمت جدید برنامه State of Play، شرکت سرگرمی های تعاملی سونی از بازی های رایگان ماه اکتبر 2019 پلی استیشن پلاس پرده برداشت.

بازی های رایگان ماه اکتبر پلی استیشن پلاس مشخص شد

زمان زیادی با پایان ماه سپتامبر فاصله نداریم و شرکت سرگرمی های تعاملی سونی شب گذشته در جریان رویداد State of Play ضمن ارائه تریلر جدید از بازی مورد انتظار The Last of Us Part II و تعیین تاریخ انتشار رسمی آن، فهرست اسامی بازی های رایگان ماه بعدی سرویس پرمخاطب پلی استیشن پلاس را با کاربران خود به اشتراک گذاشت که بی شک فراتر از انتظار بازیکنان است.

در حالی که شاید عناوین رایگان چند اخیر PlayStation Plus باب میل همه گیمرها نبوده، اما سونی آثار بزرگ و محبوبی را طی ماه اکتبر تقدیم مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس می کند. در همین راستا، این شرکت ژاپنی به مناسبت اعلام تاریخ انتشار دقیق بازی The Last of Us Part II در رویداد اختصاصی خود، نسخه ریمستر بازی پرطرفدار The Last of Us را در ماه اکتبر به صورت رایگان در اختیار کاربران کنسول پلی استیشن 4 قرار می دهد. اثری که با وجود گذشت بیش از پنج سال از عرضه آن، نه تنها به عنوان یکی از بهترین بازی های انحصاری PS4 یاد می شود، بلکه برخی ها آن را بهترین اثر تاریخ برند پلی استیشن می دانند. حال که قریب به پنج ماه به عرضه «آخرین ما: قسمت دوم» باقی مانده، هم اکنون فرصت خوبی است که خود را با تجربه نسخه اول این مجموعه سرگرم کنید.

در کنار اثر The Last of Us، دومین بازی رایگان ماه اکتبر سرویس پلی استیشن پلاس نیز یکی دیگر از عناوین انحصاری کنسول پلی استیشن 4 به نام MLB The Show 19 است. این بازی که جدیدترین شبیه ساز لیگ برتر بیس بال آمریکا است، در روز 9 فروردین (29 مارس سال جاری میلادی) به دست دارندگان PS4 رسید و عملکرد بهتری نسبت به نسخه قبلی خود داشت، به طوری که بسیاری از منتقدان این عنوان را بهترین نسخه در مجموعه MLB The Show معرفی کرده اند.

در ادامه می‌ توانید فهرست کامل اسامی بازی های رایگان ماه اکتبر 2019 پلی استیشن پلاس را مشاهده کنید. هر دو عنوان ویدیویی زیر از روز سه‌شنبه 9 مهر (یکم اکتبر) تا روز 13 آبان (چهارم نوامبر) به صورت رایگان در دسترس کاربران کنسول پلی‌ استیشن 4 و مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس قرار می‌ گیرد.

بازی‌ های رایگان کنسول پلی‌ استیشن 4

  • The Last of Us Remastered
  • MLB The Show 19

شایان ذکر است؛ عناوین ویدیویی مذکور صرفا برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس در نظر گرفته شده و درصورتی که جزء کاربران عادی شبکه پلی استیشن نتورک باشید، قادر به دریافت این آثار نخواهید بود. جهت دسترسی و دریافت بازی های رایگان ماه اکتبر 2019 پلی استیشن پلاس در تاریخ یاد شده به فروشگاه رسمی پلی‌ استیشن استور مراجعه کنید.

ناگفته نماند؛ در حال حاضر کمتر از یک هفته به پایان ماه سپتامبر باقی مانده که بر این اساس، هنوز بازی های رایگان این ماه در دسترس کاربران سرویس پلی استیشن پلاس قرار دارد. بنابراین، در صورتی که تا به امروز موفق به دریافت بازی های رایگان ماه سپتامبر نشده اید، فرصت را از دست نداده و هم اکنون دو عنوان Batman: Arkham Knight و Darksiders 3 برای کنسول پلی استیشن 4 را به حساب کاربری خود اضافه کنید و از تجربه آن ها لذت ببرید.

در انتها، دیدگاه های شخصی خود در رابطه با بازی های رایگان ماه اکتبر 2019 پلی استیشن پلاس را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر