از بازی Dying Light 2 به مدت طولانی پشتیبانی می‌شود

رسانه کلیک - بر اساس صحبت های اخیر یکی از اعضای استودیوی تک لند، به نظر می رسد سازندگان برنامه های طولانی مدتی برای پشتیبانی از بازی Dying Light 2 در نظر دارند.

از بازی Dying Light 2 به مدت طولانی پشتیبانی می‌شود

کمتر از یک سال به انتشار یکی از بلندپروازانه ترین آثار چند سال اخیر یعنی Dying Light 2 باقی مانده و این عنوان هم اکنون مراحل ساخت و توسعه خود را در استودیوی تک لند طی می کند. اثری که وسعت نقشه آن چیزی در حدود چهار برابر نسخه قبلی است و جالب تر اینکه انتخاب های شما در طول روند گیم پلی در تشکیل محیط اطراف و شخصیت های آن تاثیرگذار خواهد بود.

نسخه اول سری دایینگ لایت به لطف پشتیبانی مداوم سازندگان، در طول چهار سال اخیر همواره میزبان محتوای جدیدی بوده که به مرور تجربه متنوع و نوینی را برای بازیکنان به ارمغان آورده است. حال، سوال مهم این است که آیا استودیوی تک لند به همین روند خود برای پشتیبانی از بازی Dying Light 2 ادامه خواهد داد و یا شرایط و تصمیمات سازندگان دستخوش تغییراتی شده است؟

در پاسخ به این پرسش، چندی پیش آقای تایمون اسمکتالا (Tymon Smektala)، طراح ارشد بازی، در جریان گفت و گو با وب سایت Prankster 101 رسما اعلام کرد که دقیقا مشابه نسخه اول مجموعه، این استودیو در نظر دارد که از اثر دایینگ لایت 2 برای مدت طولانی پشتیبانی کند. به گفته او، تیم توسعه دهنده بازی برنامه های زیاد و گوناگونی برای پشتیبانی از Dying Light 2 در سر دارد که بر این اساس، با گذشت زمان محتوای جدیدی به این عنوان اضافه خواهد شد. البته، هرچند که هنوز حرفی از عرضه رایگان و یا پولی بسته های الحاقی بازی به میان زده نشده، اما با توجه به نسخه قبلی، چندان بعید نیست که محتوای اضافی این اثر در قالب سیزن پس و به صورت پولی در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

پشتیبانی از بازی Dying Light 2

تایمون اسمکتالا در این باره می گوید:

بله، از زمان انتشار نسخه اول بازی Dying Light تا به امروز چیزی در حدود چهار سال می گذرد. در طول این مدت، ما از بازی پشتیبانی کردیم و این روند را برای Dying Light 2 نیز در پیش خواهیم گرفت. ما در نظر داریم که پس از عرضه این عنوان، با انتشار بسته های الحاقی و محتوای مختلف از آن پشتیبانی کنیم. ما می دانیم که هواداران پس از تجربه بازی منتظر ارائه بسته های گسترده دهنده و محتویات جدید خواهند بود. ما قول می دهیم این کار را انجام می دهیم.

گفتنی است؛ بازی مورد انتظار Dying Light 2 هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار ندارد، با این حال این اثر برای عرضه در بهار سال 2020 میلادی روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز برنامه ریزی شده است. متاسفانه هنوز امکان پیش خرید این اثر در فروشگاه های معتبر و رسمی فراهم نشده است.

در انتها، دیدگاه شما در رابطه با پشتیبانی طولانی مدت از بازی Dying Light 2 چیست؟ به نظر شما، آیا این عنوان می تواند موفقیت های نسخه قبلی مجموعه خود را تکرار کند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر