بازی های رایگان ماه جولای پلی استیشن پلاس مشخص شدند

رسانه کلیک - شرکت سرگرمی‌ های تعاملی سونی ساعاتی پیش از فهرست بازی های رایگان ماه جولای 2019 پلی استیشن پلاس پرده برداشت.

بازی های رایگان ماه جولای پلی استیشن پلاس مشخص شدند

در روزهای پایانی ماه ژوئن، شرکت سونی بنا به رسم همیشگی خود لیست اسامی بازی های رایگان ماه بعدی سرویس پلی استیشن پلاس را با مشترکین و کاربران خود به اشتراک گذاشت که مثل همیشه شاهد عرضه دو بازی رایگان برای کنسول پلی استیشن 4 هستیم. بر این اساس، در این ماه شانس با هواداران سری محبوب PES یار بوده و افرادی که هنوز به تجربه آخرین نسخه این مجموعه یعنی Pro Evolution Soccer 2019 نپرداخته اند، در ماه آتی می توانند از دریافت و تجربه رایگان این اثر لذت ببرند.

بازی PES 2019 در شهریور ماه سال گذشته روی تمامی پلتفرم ها منتشر شد که بار دیگر به خاطر کمبود تیم ها و ورزشگاه ها، از رقیب دیرینه خود یعنی FIFA شکست خورد و نتوانست آنطور که باید انتظارات بازیکنان و طرفداران خود را برآورده کند. دومین بازی رایگان این ماه، Horizon Chase Turbo نام دارد که شاید چندان برای شما آشنا به نظر نرسد. این عنوان در میانه سال 2018 میلادی توسط استودیوی مستقل Aquiris Game Studio راهی بازار شد که با الهام گیری از بازی های ریسینگ دهه 90، تجربه مسابقات ماشینی به سبک کلاسیک را برای شما به ارمغان می آورد.

ذکر این نکته مهم است که فرصت دریافت بازی های رایگان ماه ژوئن سرویس پلی استیشن پلاس در روز یازدهم تیر به پایان خواهد رسید، از این رو چنانچه تا به امروز موفق به دریافت بازی‌ های این ماه نشده‌ اید، هم اکنون دو عنوان Borderlands: The Handsome Collection و Sonic Mania را به حساب کاربری خود اضافه کنید.

بازی های رایگان ماه جولای 2019 پلی استیشن پلاس

در ادامه می‌ توانید فهرست کامل اسامی بازی های رایگان ماه جولای 2019 پلی استیشن پلاس را مشاهده کنید. هر دو عنوان ویدیویی زیر از یازدهم تیر (2 جولای) تا 14 مرداد (5 آگوست) به صورت رایگان در دسترس کاربران کنسول پلی‌ استیشن 4 و مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس قرار می‌ گیرد.

بازی‌ های رایگان کنسول پلی‌ استیشن 4

  • Pro Evolution Soccer 2019
  • Horizon Chase Turbo

جهت دسترسی و دریافت بازی های رایگان ماه جولای 2019 پلی استیشن پلاس در تاریخ یاد شده به فروشگاه رسمی پلی‌ استیشن استور مراجعه کنید.

عناوین ویدیویی مذکور صرفا برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس در نظر گرفته شده و در صورتی که جزو کاربران عادی شبکه PSN به شمار می روید، قادر به تجربه رایگان آن ها نخواهید بود. در دیگر خبرهای مرتبط با پلی استیشن پلاس، ظاهرا شرکت سونی از ابتدای ماه آگوست قیمت اشتراک این سرویس را در دو منطقه اروپا و آسیا افزایش خواهد داد ( قیمت اشتراک PlayStation Plus افزایش پیدا می کند ).

ارسال نظر