بتای بازی Halo Infinite در راه است!

رسانه کلیک - استودیوی 343 اینداستریز طی پیامی رسما اعلام کرد که نسخه بتای بازی Halo Infinite تحت عنوان Flights ابتدا در اختیار کاربران کنسول ایکس باکس وان قرار می گیرد.

بتای بازی Halo Infinite در راه است!

یکی از مهم ترین اتفاق های رویداد E3 2019 و به خصوص کنفرانس مطبوعاتی شرکت مایکروسافت، نمایش بازی مورد انتظار Halo Infinite بود. عنوانی که برای اولین بار در جریان نمایشگاه E3 سال گذشته به طور مختصر معرفی شد و در حال حاضر در پشت پرده مراحل ساخت و توسعه خود را در استودیوی 343 اینداستریز طی می کند. «هیلو اینفینیت» دنباله ای بر بازی Halo 5: Guardians و مجموعه پرطرفدار هیلو برشمرده می شود که نسخه نهایی و کامل آن همزمان با عرضه نسل بعدی کنسول ایکس باکس، در تعطیلات سال 2020 میلادی به دست طرفداران خواهد رسید. با این حال، به نظر می رسد بازیکنان به واسطه عرضه نسخه بتا، زودتر از زمان مقرر می توانند به تجربه بخش هایی از این عنوان بپردازند و با قابلیت ها و گیم پلی آن آشنا شوند.

به بیان دقیق تر، چندی پیش استودیوی 343 اینداستریز با انتشار بیانیه ای در وب سایت Halowaypoint رسما اعلام کرد که تا پیش از عرضه نسخه کامل هیلو اینفینیت، نسخه بتای بازی تحت عنوان Flights را روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و پلتفرم رایانه شخصی منتشر خواهد کرد. در حالی که سازندگان هیچ تاریخی را برای عرضه نسخه بتای بازی Halo Infinite مشخص نکرده اند، گفته شده که این نسخه ابتدا در اختیار کاربران کنسول ایکس باکس وان و سپس در اختیار دارندگان پلتفرم پی سی قرار می گیرد.

بتای بازی Halo Infinite

در ادامه، 343 اینداستریز اعلام کرد با وجود اینکه بتای بازی Halo Infinite کمی دیرتر در دسترس بازیکنان پلتفرم رایانه شخصی قرار خواهد گرفت، کاربران پی سی در رده کاربران اصلی این استودیو قرار دارند. در کنار تایید رسمی عرضه نسخه بتای بازی Halo Infinite ، سازندگان اطلاعاتی هم در خصوص رنگ لباس زره و قابلیت اسپلیت اسکرین (تقسیم صفحه نمایش) ارائه کردند.

به گفته استودیوی 343 اینداستریز، بر خلاف بازی Halo 5: Guardians که از ویژگی اسپلیت اسکرین بی بهره بود و این موضوع واکنش های تند هواداران را در پی داشت، بازی هیلو اینفینیت از این قابلیت پشتیبانی می کند. بدین ترتیب، بازیکنان می توانند این عنوان را به کمک LAN و تقسیم صفحه نمایش، به همراه سایر دوستان خود نیز تجربه کنند. در خصوص سیستم شخصی سازی و لباس ها هرچند که هنوز اطلاعات زیادی در دست نیست، اما لباس شخصیت ها در بخش چندنفره بازی به رنگ مشکی خواهد بود.

گفتنی است؛ بازی هیلو اینفینیت نه تنها برای عرضه روی کنسول ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه شخصی برنامه ریزی شده، بلکه این عنوان روی نسل بعدی کنسول ایکس باکس به نام ایکس باکس اسکارلت نیز منتشر خواهد شد.

ارسال نظر