بازی Anthem رایگان می‌شود!

رسانه کلیک - بر اساس گزارش های اخیر، به نظر می رسد شرکت الکترونیک آرتز با همکاری استودیوی «بایوور» به دنبال عرضه نسخه رایگان بازی Anthem است.

بازی Anthem رایگان می‌شود!

در حالی که بسیاری از بازیکنان عنوان Anthem را یکی بهترین و مورد انتظارترین آثار ویدیویی سال جاری میلادی می دانستند، اما این تصور پس از انتشار بازی به کلی از بین رفت و وجود مشکلات فراوان در بخش گیم پلی و همچنین محتویات ناکافی، Anthem را به ناامیدکننده ترین بازی سال تبدیل کرد. البته، نباید تلاش استودیوی بایوور برای رفع ایرادات بازی را نادیده گرفت، اما این عنوان همچنان مورد توجه گیمرها قرار نمی گیرد و چه بسا به مرور زمان شاهد کاهش تعداد بازیکنان آن هستیم.

حال، شرکت الکترونیک آرتز با همکاری استودیوی بایوور به دنبال احیای دوباره بازی خود بوده و به روش های مختلف از جمله ارائه تخفیف وسوسه انگیز، سعی در جذب بازیکنان جدیدی دارد. در همین راستا، چندی پیش وب سایت MMOGFails به نقل از منابع ناشناخته ادعا کرد که نسخه رایگان بازی Anthem به زودی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. همچنین، الکترونیک آرتز در نظر دارد انتم را به دو سرویس «الکترونیک آرتز اکسس» و «اوریجین اکسس» انیز ضافه کند تا مشترکین این سرویس به طور رایگان به تمامی محتویات بازی دسترسی داشته باشند.

وب سایت نام برده در این خصوص توضیح می دهد:

شرکت الکترونیک آرتز و استودیوی بایوور همچنان به رفع مشکلات و ادامه پشتیبانی از بازی متعهد هستند. در برخی مواقع، لازم است که بازیکنان جدیدی را به جامعه خود اضافه کنید و یا کاربران سابق را به بازی بازگردانید. بر این اساس، یکی از راه هایی که شما را به این هدف می رساند، عرضه نسخه رایگان بازی است.

نسخه رایگان بازی Anthem

البته، به یاد داشته باشید که این گزارش هنوز توسط شرکت الکترونیک آرتز و یا استودیوی بایوور تایید و یا تکذیب نشده است. با این حال، از آنجا که Anthem شروع خوبی نداشته و به نوعی اغلب بازیکنان را ناامید کرده است، عرضه نسخه رایگان آن چندان دور از ذهن نیست. انتظار می رود در جریان رویداد E3 2019، اطلاعات رسمی و بیشتری در این خصوص ارائه شود.

گفتنی است؛ در حال حاضر علاقه مندان می توانند نسخه کامل بازی Anthem را روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز تجربه کنند.

ارسال نظر