بازی های رایگان ماه مارس پلی استیشن پلاس را از دست ندهید!

رسانه کلیک - شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی ساعاتی پیش فهرست اسامی بازی های رایگان ماه مارس 2019 پلی استیشن پلاس را با بازیکنان و کاربران خود به اشتراک گذاشت که شامل دو بازی Call of Duty: Modern Warfare و The Witness برای کنسول پلی‌استیشن 4 می‌شود.

بازی های رایگان ماه مارس پلی استیشن پلاس را از دست ندهید!

در آستانه پایان ماه فوریه، شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی به رسم همیشه، چندی پیش لیست بازی‌های رایگان ماه بعدی سرویس پرمخاطب پلی‌استیشن پلاس را در اختیار مشترکین و کاربران خود قرار داد که بر اساس آن، دارندگان کنسول نسل هشتم پلی‌استیشن 4 در ماه مارس می‌توانند از تجربه رایگان یکی از بهترین عناوین شوتر سری کالاف دیوتی به نام Call of Duty: Modern Warfare لذت ببرند.

به بیان دقیق‌تر، نسخه بازسازی شده عنوان «کالاف دیوتی مدرن وارفر» که در اواخر سال میلادی 2016 همزمان با بازی Call of Duty: Infinite Warfare در قالب یک باندل روانه بازار شد، در ماه مارس امسال به صورت رایگان در دسترس کاربران سرویس پلی‌استیشن پلاس قرار می‌گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند بار دیگر ماجراجویی‌های کاپیتان پرایس را این بار با گرافیک فنی و بصری جذاب‌تر تجربه کنند.

دومین بازی رایگان ماه مارس سرویس پلی‌استیشن پلاس، The Witness نام دارد. عنوانی با سبک پازل سه بعدی که جهان رنگارنگ آن روح منحصر به فردی را به این اثر دمیده و وجود معماهای گوناگون که ذهن شما را به طرز عجیبی به چالش می‌کشد، The Witness را از سایر بازی‌های هم سبک خود متمایز کرده و به خوبی شما را برای مدتی به خود سرگرم می‌کند.

با این حال، مهم‌ترین نکته این خبر مربوط به عدم انتشار بازی‌های رایگان برای دو کنسول قدیمی پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا توسط شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی است. به عبارت دیگر، همان‌طور که سونی پیش‌تر اعلام کرده بود، از ماه مارس پشتیبانی سرویس مذکور از کنسول‌های یاد شده به پایان می‌رسد و دارندگان دستگاه‌های PS3 و PS Vita از این پس در آغاز هر ماه میلادی میزبان هیچ عنوان رایگانی نخواهند بود.

بازی های رایگان ماه مارس 2019 پلی استیشن پلاس

در حالی که با حذف بازی‌های رایگان دو کنسول پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا از سرویس پلی‌استیشن پلاس انتظار می‌رفت شاهد افزایش تعداد عناوین ویدیویی رایگان هر ماه پلی‌استیشن 4 باشیم، اما ظاهرا این موضوع روی کمیت عناوین رایگان ماهانه تاثیرگذار نبوده و در عوض، سونی کیفیت بازی‌های رایگان ماهانه سرویس خود را افزایش داده است. هرچند، بر خلاف شبکه ایکس‌باکس لایو، بازی‌های ماه‌های پیشین این سرویس نیز همواره جزو عناوین سرشناس و مشهور بودند و سونی ماهانه بازی‌های مهیج و سرگرم کننده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌داد.

در ادامه می‌توانید فهرست کامل اسامی بازی های رایگان ماه مارس 2019 پلی استیشن پلاس را مشاهده کنید. هر دو عنوان ویدیویی زیر از روز سه‌شنبه چهاردهم اسفند ماه سال 97 (پنجم ماه مارس سال آینده میلادی) به صورت رایگان در دسترس کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 قرار می‌گیرد.

بازی‌های رایگان کنسول پلی‌استیشن 4

  • Call of Duty: Modern Warfare Remastered
  • The Witness

جهت دسترسی و دریافت بازی های رایگان ماه مارس 2019 پلی استیشن پلاس در تاریخ یاد شده به فروشگاه رسمی پلی‌استیشن استور مراجعه کنید.

لازم به یادآوری است که تنها چند روز به پایان ماه فوریه باقی مانده و هنوز عناوین ویدیویی ماه کنونی در دسترس کاربران سرویس پلی‌استیشن پلاس است. بدین ترتیب، چنانچه تا به امروز موفق به دریافت بازی‌های این ماه نشده‌اید، این فرصت تکرار نشدنی را از دست ندهید و هم‌اکنون دو عنوان For Honor و فصل اول بازی Hitman برای کنسول پلی‌استیشن 4 را به حساب کاربری خود اضافه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، روی این لینک کلیک کنید.

حال، دیدگاه شما در رابطه با بازی های رایگان ماه مارس 2019 پلی استیشن پلاس و عملکرد سونی در این ماه چیست؟ دیدگاه‌ها و نظرات شخصی خود را حتما با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر