بازی Assassin’s Creed 3 به نینتندو سوییچ می‌آید!

رسانه کلیک - پس از معرفی نسخه بازسازی شده بازی Assassin’s Creed 3 و تعیین تاریخ انتشار دقیق آن، ساعاتی پیش شرکت یوبی‌سافت از عرضه این عنوان روی کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ خبر داد.

بازی Assassin’s Creed 3 به نینتندو سوییچ می‌آید!

بازسازی و انتشار نسخه ریمستر عناوین ویدیویی پرطرفدار قدیمی موضوعی است که بیشتر از همیشه در نسل هشتم کنسول‌ها مورد توجه سازندگان قرار گرفته و در طرف مقابل، با استقبال بی‌نظیر بازیکنان و هواداران نیز رو به رو می‌شود. در پی این موضوع، شرکت یوبی‌سافت اواخر سال گذشته میلادی بود که با معرفی بسته الحاقی جدید بازی «اساسین کرید اودیسه»، به ساخت و انتشار نسخه بازسازی شده و ریمستر عنوان Assassin's Creed 3 اشاره کرد.

پس از معرفی نسخه ریمستر این عنوان ویدیویی، پلتفرم‌های مقصد آن در هاله‌ای از ابهام قرار داشت و گمانه‌زنی‌هایی در خصوص عرضه آن روی کنسول نینتندو سوییچ توسط خرده فروشان به گوش می‌رسید. با این حال، چند روز پیش بود که شرکت یوبی‌سافت این بازی مورد انتظار برای عرضه در روز جمعه نهم فروردین ماه سال 98 (29 ماه مارس سال جاری میلادی) روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز برنامه ریزی شده است.

اعلام خبر فوق، به نوعی شایعه عرضه بازی Assassin's Creed 3 برای نینتندو سوییچ را تکذیب کرد و یوبی‌سافت آب پاکی را به دست دارندگان این کنسول ریخت. اما، ظاهرا ماجرا صرفا به خبر مذکور ختم نشده و نسخه ریمستر بازی اساسین کرید 3 جدا از اینکه روی سه پلتفرم نام برده منتشر می‌شود، به مانند نسخه اصلی خود به دست کاربران و دارندگان کنسول‌های شرکت نینتندو نیز خواهد رسید.

به عبارت دقیق‌تر، شرکت فرانسوی یوبی‌سافت سرانجام سکوت خود را شکست و در تازه‌ترین بیانیه خود، ضمن تایید عرضه بازی Assassin's Creed 3 برای کنسول نینتندو سوییچ، زمان عرضه آن را روز سه‌شنبه 31 اردیبهشت ماه سال 98 (21 ماه می سال جاری میلادی) اعلام کرده است. بدین ترتیب، دارندگان کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ با شش هفته تاخیر به نسبت بازیکنان سایر پلتفرم‌ها، در نهایت می‌توانند یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین نسخه‌های سری اساسین کرید را روی دستگاه خود تجربه کنند. جالب‌تر اینکه نسخه ریمستر بازی Assassin's Creed 3 برای سوییچ تنها به نسخه اصلی بازی محدود نشده و شامل تمامی بسته‌های الحاقی این عنوان ویدیویی نیز می‌شود. از این رو، به نظر می‎رسد که کاربران سوییچ قادر به تجربه بازی Assassin's Creed 3: Liberation نیز خواهند بود. هنوز قیمت و زمان آغاز پیش فروش این باندل مشخص نشده است.

فراموش نکنید که امسال، سال خوبی برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ است چرا که بازی‌های نسبتا زیادی در طول سال جاری برای این دستگاه منتشر خواهد شد و گزارش‌ها از عرضه 11 بازی دیگر را برای سوییچ حکایت دارند. در همین رابطه، شرکت نینتندو در جریان رویداد نینتندو دایرکت رسما اعلام کرد که بازی Hellblade: Senua's Sacrifice به مانند اساسین کرید 3، در بهار سال آینده در اختیار دارندگان دستگاه سوییچ قرار خواهد گرفت. هرچند، متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این عنوان مشهور و مهیج مشخص نشده است.

بهتر است بدانید که نسخه اصلی بازی اساسین کرید 3 در روز نهم آبان ماه سال 91 (سی‌ام ماه اکتبر سال میلادی 2012) روی کنسول‌های نسل هفتم ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و Wii U و همچنین پلتفرم رایانه شخصی ویندوزی منتشر شده است.

حال، دیدگاه شما در رابطه با عرضه بازی Assassin's Creed 3 برای کنسول نینتندو سوییچ چیست؟ به نظر شما، آیا این عنوان می‌تواند انتظارات بازیکنان از مجموعه اساسین کرید را برآورده کند؟ دیدگاه‌ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر