بازی SOMA را به صورت رایگان دریافت کنید!

رسانه کلیک - فروشگاه پرمخاطب GOG در کنار برگزاری فروش ویژه زمستانی و کاهش قیمت بیش از دو هزار عنوان ویدیویی، بازی SOMA را به صورت رایگان به کاربران خود هدیه می‌دهد.

بازی SOMA را به صورت رایگان دریافت کنید!

در حالی که بسیاری دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 در ماه دسامبر سال جاری میلادی بازی SOMA را به صورت رایگان از طریق سرویس پلی‌استیشن پلاس دریافت کردند، حال این بار نوبت به پی‌سی بازها رسید و نسخه پلتفرم رایانه شخصی این عنوان ویدیویی به مناسبت برگزاری فروش ویژه زمستانی فروشگاه مشهور GOG، به طور رایگان در اختیار علاقه‌مندان و بازیکنان قرار گرفته است.

در جریان حراج زمستانی فروشگاه GOG، شرکت فریکشنال گیمز (Frictional Games) از عرضه رایگان نسخه رایانه شخصی بازی SOMA خبر داده است. از این رو، در صورتی که تا به امروز موفق به تجربه این اثر ترسناک و صدالبته پرطرفدار نشده‌اید، زمان را از دست ندهید چرا که تنها تا ساعت 14:30 دقیقه روز نهم دی ماه به وقت تهران (ساعت 11 صبح روز سی‌ام دسامبر سال جاری میلادی به وقت UTC) فرصت دارید که این عنوان را به حساب کاربری خود اضافه کنید و برای همیشه از تجربه آن لذت ببرید.

هرچند که فرصت دریافت رایگان بازی SOMA کوتاه است، اما توجه داشته باشید که این عنوان برای یک دوره زمانی کوتاه رایگان نشده و چنانچه تا ساعت مذکور نسبت به دریافت آن اقدام کنید، برای همیشه قادر به تجربه بازی خواهید بود. به علاوه، برای دریافت این عنوان ویدیویی فقط و فقط به یک حساب کاربری در فروشگاه GOG احتیاج دارید. بدین ترتیب، با ثبت نام در فروشگاه ذکر شده و مراجعه به صفحه فروش بازی و کلیک روی گزینه «دریافت رایگان» (Get Free)، این فرصت ویژه را از دست ندهید و به صورت رایگان و برای همیشه صاحب این عنوان ترسناک شوید.

در طرف دیگر، ذکر این نکته مهم است که پیشنهاد ویژه زمستانی فروشگاه GOG صرفا به عرضه رایگان بازی SOMA محدود نشده و کاربران با تجربه اولین خرید خود، بازی Fantasy General را دریافت می‌کنند. همچنین، چنانچه در جریان این رویداد میزان خرید شما به بیش از 15 دلار برسد، بازی Everspace را به رایگان هدیه خواهید گرفت.

بازی SOMA

در نهایت، فراموش نکنید که تخفیف‌های زمستانی فروشگاه GOG از چند روز پیش آغاز شده و تا روز جمعه چهاردهم دی ماه امسال (سوم ژانویه سال میلادی 2019) ادامه دارد. طی این رویداد، بالغ بر دو هزار عنوان ویدیویی با کاهش قیمت رو به رو شدند که از جمله برجسته‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به The Witcher 3: Wild Hunt، نسخه ریمستر و بازسازی شده بایوشاک و Hellblade: Senua's Sacrifice اشاره کرد.

شایان ذکر است؛ بازی محبوب و ترسناک SOMA در روز 31 شهریور ماه سال 94 (22 ماه سپتامبر سال میلادی 2015) توسط شرکت موفق Frictional Games روی کنسول پلی‌استیشن 4 و همچنین پلتفرم رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز، مک او اس (macOS) و لینوکس منتشر شد. پس از انتشار بازخوردهای مثبت منتقدان و استقبال عالی بازیکنان از این اثر، در نهایت این عنوان در اواخر سال میلادی 2017 به دست دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان رسید.

حال، دیدگاه شما در رابطه با عرضه رایگان بازی SOMA از طریق فروشگاه GOG چیست؟ با توجه به تاسیس فروشگاه جدید اپیک گیمز، آیا فروشگاه GOG نیز وارد رقابت با استیم و اپیک گیمز می‌شود؟ دیدگاه‌ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر