بازی های رایگان ماه ژانویه 2019 ایکس باکس لایو گلد مشخص شد

رسانه کلیک - شرکت سرشناس مایکروسافت به‌تازگی فهرست اسامی بازی های رایگان ماه ژانویه 2019 ایکس باکس لایو گلد را با بازیکنان و کاربران خود به اشتراک گذاشت که شامل دو بازی Celeste و WRC 6 برای کنسول ایکس‌باکس وان می‌شود.

بازی های رایگان ماه ژانویه 2019 ایکس باکس لایو گلد مشخص شد

در حالی که کمتر از ده روز به آغاز سال نو میلادی باقی مانده است، شرکت بزرگ مایکروسافت چندی پیش لیست اسامی بازی های رایگان ماه ژانویه 2019 ایکس باکس لایو گلد را منتشر و به نوعی از هدیه کریسمس خود به کاربران و مشترکین این سرویس پرمخاطب رونمایی کرد. بر این اساس، به نظر می‌رسد که ردموندی‌ها برنامه ویژه‌ای را برای سال میلادی 2019 در نظر گرفته‌اند و اولین ماه این سال جدید را با عرضه رایگان بهترین بازی مستقل مراسم The Game Awards 2018 آغاز خواهند کرد.

به عبارتی، کاربران و دارندگان کنسول نسل هشتم ایکس‌باکس وان در ماه ژانویه سال آینده میلادی دو بازی ویدیویی Celeste و WRC 6 FIA World Rally Championship را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

در همین رابطه، بهتر است بدانید عنوان Celeste یکی از پرافتخارترین عناوین ویدیویی سال میلادی 2018 به شمار می‌رود که در رویداد بزرگ «جوایز بازی» امسال حضور پررنگی داشته و در چهار گروه و دسته بندی مختلف با سایر بازی‌ها به رقابت پرداخته است. نکته قابل توجه این است که این بازی جز نامزدهای دریافت بهترین بازی سال هم بوده و در رده عناوین بزرگی همچون Red Dead Redemption 2 و خدای جنگ قرار گرفته است. با این حال، Celeste جایزه بهترین بازی تاثیرگذار و بهترین بازی مستقل را از آن خود کرد.

به علاوه، بازی WRC 6 FIA World Rally Championship گران‌ترین اثر ویدیویی رایگان ماه ژانویه سرویس ایکس‌باکس لایو گلد محسوب می‌شود که تجربه لذت بخش و مفرحی از رقابت‌های ماشین‌رانی رالی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در طرف دیگر، خوشبختانه پشتیبانی ردموندی‌ها از کنسول نسل هفتم خود یعنی ایکس‌باکس 360 در سال آینده میلادی نیز ادامه پیدا می‌کند و دارندگان این کنسول در ماه ژانویه می‌توانند از تجربه رایگان دو بازی Lara Croft and the Guardian of Light و Far Cry 2 لذت ببرند. بدین ترتیب، ارزش تمامی بازی‌ های رایگان ماه ژانویه 2019 ایکس باکس لایو گلد برابر با 105 دلار دلار است.

فراموش نکنید که به لطف قابلیت محبوب «پشتیبانی از نسل قبل» (Backward Compatibility)، هر دو عنوان ویدیویی کنسول‌ نسل هفتم ایکس‌باکس 360 به صورت رایگان روی کنسول‌ ایکس‌باکس وان نیز قابل اجرا است. بدین ترتیب، کاربران و دارندگان کنسول نسل هشتم ایکس‌باکس وان مثل همیشه این ماه هم چهار بازی مختلف از مایکروسافت دریافت خواهند کرد.

در ادامه می‌توانید فهرست اسامی بازی های رایگان ماه ژانویه 2019 ایکس باکس لایو گلد و همچنین زمان عرضه آن را مشاهده کنید.

بازی‌های رایگان کنسول ایکس‌باکس وان

  • Celeste

تاریخ شمسی: از روز سه‌شنبه 11 دی ماه سال 97 الی پنج‌شنبه 11 بهمن

تاریخ میلادی: از 1 ژانویه سال میلادی 2019 الی 31 ژانویه

  • WRC 6 FIA World Rally Championship

تاریخ شمسی: از روز چهارشنبه 26 دی 97 الی جمعه 26 بهمن

تاریخ میلادی: از 16 ژانویه سال میلادی 2019 الی 15 فوریه

  • Never Alone

تاریخ شمسی: از روز یک‌شنبه 25 آذر 97 الی سه‌شنبه 25 دی

تاریخ میلادی: از 16 دسامبر سال میلادی 2018 الی 15 ژانویه سال میلادی 2019

بازی‌های رایگان کنسول ایکس‌باکس 360

  • Lara Croft and the Guardian of Light

تاریخ شمسی: از روز سه‌شنبه 11 دی ماه سال 97 الی سه‌شنبه 25 دی

تاریخ میلادی: از 1 ژانویه سال میلادی 2019 الی 15 ژانویه

  • Far Cry 2

تاریخ شمسی: از روز چهارشنبه 26 دی ماه سال 97 الی پنج‌شنبه 11 بهمن

تاریخ میلادی: از 16 ژانویه سال میلادی 2019 الی 31 ژانویه

جهت دسترسی و دریافت بازی های رایگان ماه ژانویه 2019 ایکس باکس لایو گلد در تاریخ های ذکر شده به فروشگاه رسمی ایکس باکس لایو مراجعه کنید.

شایان ذکر است؛ تمامی عناوین ویدیویی فوق فقط برای کاربران و مشترکین سرویس ایکس‌باکس لایو گلد یا همان اشتراک طلایی ایکس‌باکس در نظر گرفته شده و در صورتی که جزو کاربران عادی این پلتفرم باشید، به صورت رایگان به بازی‌های مذکور دسترسی نخواهید داشت.

حال، دیدگاه شما در رابطه با بازی های رایگان ماه ژانویه 2019 ایکس باکس لایو گلد چیست؟ دیدگاه‌ها و نظرات شخصی خود را پس از تجربه عناوین ویدیویی رایگان این ماه با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر