بازی Subnautica را به صورت رایگان از شبکه اپیک گیمز دریافت کنید!

رسانه کلیک - رقابت فروشگاه اپیک گیمز استور با شبکه پرمخاطب استیم رسما آغاز شده و این پلتفرم در قالب برنامه عرضه رایگان عناوین ویدیویی، چندی پیش بازی Subnautica را به طور رایگان در اختیار کاربران رایانه شخصی قرار داد.

بازی Subnautica را به صورت رایگان از شبکه اپیک گیمز دریافت کنید!

استودیوی Unknown Worlds Entertainment که ساخت و توسعه عنوان Natural Selection 2 را در کارنامه خود دارد، در اوایل سال جاری میلادی جدیدترین اثر ویدیویی خود به نام Subnautica را به دست بازیکنان و علاقه‌مندان رساند که محیط مهیج و جذاب این بازی توجه بازیکنان و حتی منتقدان را به خود جلب کرد و نمرات قابل قبول و بالایی را به خود اختصاص داد.

حال، با توجه به تاسیس فروشگاه اپیک گیمز استور و رقابت این شبکه با پلتفرم بزرگ استیم، شرکت سرشناس اپیک گیمز وعده داده که با آغاز هر هفته میلادی، دو عنوان ویدیویی را به صورت رایگان در اختیار بازیکنان و کاربران شبکه اپیک گیمز قرار می‌دهد. در همین راستا، ساعاتی پیش این شرکت نامدار با همکاری استودیوی Unknown Worlds Entertainment اقدام به انتشار نسخه پی‌سی بازی Subnautica از طریق شبکه اپیک گیمز استور کرد که به گفته سازندگان، این عنوان ویدیویی تا تا واپسین روزهای پایانی سال جاری میلادی به صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

به‌طور دقیق‌تر، در حالی که بازی Subnautica در روز سوم بهمن ماه سال 96 (23 ماه ژانویه سال جاری میلادی) از طریق شبکه استیم به دست بازیکنان و پی‌سی بازها رسید و نسخه استاندارد آن هم‌اکنون با قیمت 24.99 دلار به فروش می‌رسد، لیکن این عنوان ویدیویی به‌تازگی به شبکه اپیک گیمز استور نیز راه یافته و به همین مناسبت، بازی مذکور تا پایان سال میلادی 2018 برای کلیه کاربران پلتفرم Epic Games Store رایگان شده است.

بر این اساس، در صورتی که تا به این لحظه موفق به تجربه بازی Subnautica نشده‌اید، این فرصت عالی و شگفت انگیز شبکه اپیک گیمز استور را از دست ندهید و هم‌اکنون این عنوان ویدیویی را دریافت کنید. گفتنی است که این پیشنهاد تنها تا ساعت 8:29 دقیقه صبح روز جمعه هفتم دی ماه امسال به وقت تهران (ساعت 11:59 دقیقه بعد از ظهر روز 27 دسامبر امسال به وقت EST) ادامه خواهد داشت.

توجه داشته باشید که بازی Subnautica برای یک دوره زمانی کوتاه رایگان نشده و در صورتی که تا روز مذکور نسبت به دریافت آن اقدام کنید، برای همیشه قادر به تجربه بازی خواهید بود. به علاوه، برای دریافت این عنوان ویدیویی، نیازی به صرف هیچ هزینه‌ای نیست و تنها به یک حساب کاربری در شبکه اپیک گیمز استور احتیاج دارید. از این رو، در حال حاضر، با ثبت نام در فروشگاه ذکر شده و مراجعه به صفحه فروش بازی در شبکه اپیک گیمز و کلیک روی گزینه Free، به صورت رایگان و برای همیشه صاحب این عنوان هیجان انگیز شوید.

Subnautica یک اثر ویدیویی در سبک ماجراجویی، جهان آزاد و حفظ بقا است که شما در نقش یک انسان و فضانورد به اعماق دریاها و اقیانوس‌ها سفر می‌کنید. ماجرای بازی از جایی آغاز می‌شود که سفینه شما به طور اتفاقی به یک سیاه ناشناخته مملو از آب سقوط می‌کند و زندگی و حیات شما را به خطر می‌اندازد. تنها راه برای حفظ بقا، حرکت به سمت پایین است که البته برای تحقق این موضوع، شما باید منابع مختلفی از جمله اکسیژن، غذا و سوخت زیردریایی خود را به نحو احسن مدیریت کرده و گاها هم در جهان زیر آب‌ها کمی هم وقت خود را صرف یافتن چنین منابعی کنید.

شایان ذکر است؛ بازی Subnautica از هدست واقعیت مجازی HTC Vive و Oculus Rift نیز پشتیانی می‌کند. همچنین، این عنوان ویدیویی در حال حاضر در دسترس کاربران و دارندگان هر دو کنسول نسل هشتم ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 قرار دارد. جالب‌تر اینکه، بازی مذکور برای کنسول‌های میان نسلی ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن 4 پرو نیز بهینه شده است.

حال، دیدگاه شما در رابطه با انتشار هفتگی دو بازی رایگان پلتفرم رایانه شخصی از طریق شبکه اپیک گیمز استور چیست؟ فراموش نکنید که دیدگاه‌ها و نظرات شخصی خود را پس از تجربه بازی Subnautica با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر