کاربری به‌نام Stallion83 به امتیاز 2 میلیون گیم‌اسکور در ایکس‌باکس لایو رسید

رسانه کلیک - باز هم Stallion83 رکوردشکنی کرد. او توانست بالاخره به رکورد 2 میلیون امتیاز گیم‌اسکور در ایکس‌باکس لایو دست پیدا کند تا یکبار دیگر از این زمینه پیشرو باشد.

کاربری به‌نام Stallion83 به امتیاز 2 میلیون گیم‌اسکور در ایکس‌باکس لایو رسید

این اولین باری نیست که این کاربر در ایکس‌باکس لایو رکوردشکنی می‌کند. حدود 4 سال پیش بود که او توانست بیشترین گیم‌اسکور در ایکس‌باکس لایو را با یک میلیون امتیاز به نام خود ثبت کند.

پس از این اتفاق مایکروسافت به وی کارت طلایی عضویت مادام العمر در ایکس‌باکس لایو را اهدا کرد. چرا که Stallion83 که در دنیای واقعی ری کاکس نام دارد، برای دستیابی به این میزان گیم‌اسکور در ایکس‌باکس لایو، تقریبا تمام بازی‌‎های عرضه شده روی ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان را تا تعطیلات زمستانی سال 2014 به پایان رسانده بود و مایکروسافت با این هدیه ارزشمند، از او قدردانی کرد.

حال پس از گذشت 4 سال او توانست رکورد خود را بیش از حد انتظارات افزایش دهد. ری کاکس در این باره در توییتر خود نوشت:

13 سال پیش بود که پس از باز کردن قفل اچیومنت Cluster Buster در بازی Hexic HD احساس می‌کردم عاشق ایکس‌باکس لایو شده‌ام و به موفقیت‌هایم در این شبکه افتخار می‌کردم. شب گذشته در بازی Halo MCC توانستم به رکورد 2 میلیون گیم‌اسکور در ایکس‌باکس لایو دست پیدا کنم و در ویدیویی که منتشر کردم می‌توانید ببینید که چه شور و اشتیاقی در من از بازی‌های ویدیویی شعله‌ور می‌شود.

ری کاکس که به عنوان اولین نفر به یک میلیون گیم‌اسکور در ایکس‌باکس لایو رسیده بود، حالا اولین کسی است که رکورد 2 میلیون امتیاز را هم در این زمینه به نام خود ثبت می‌کند و به همین سبب رکورد وی در کتاب گینس ثبت شده است.

شما می‌توانید گوشه‌ای از فعالیت‌های این کاربر را در وب سایت رسمی Stallion83 مشاهده کنید تا بتوانید از تجربیات و راهنمایی‌هایی که این گیمر موفق که در ویدیوهایش در اختیار دیگران می‌گذارد، استفاده کنید.

به نظر شما رکورد Stallion83 می‌تواند توسط شخص دیگری شکسته شود؟

ارسال نظر