با اپراتورهای فصل Wind Bastion بازی Rainbow Six Siege آشنا شوید

رسانه کلیک - شرکت فرانسوی یوبی‌سافت در جریان فینال لیگ مسابقات حرفه ای، اطلاعات جدیدی از اپراتورهای فصل Wind Bastion بازی Rainbow Six Siege منتشر کرد.

با اپراتورهای فصل Wind Bastion بازی Rainbow Six Siege آشنا شوید

چندی پیش سومین سال فینال لیگ مسابقات حرفه ای بازی Rainbow Six Siege توسط یوبی سافت برگزار و بر اساس سنت های همیشگی این شرکت، در جریان این مراسم اطلاعات و جزئیات بیشتری در خصوص فصل بعدی این عنوان ویدیویی محبوب به نام Wind Bastion به اشتراک گذاشته شد.

به گفته سازندگان، به نظر می رسد این فصل جدید شامل دو اپراتور و یک نقشه جدید می شود که به تازگی یوبی سافت جدا از افشای اسامی این دو شخصیت، قابلیت های هر کدام از این دو اپراتور را بیان کرده است. بدین ترتیب، اپراتورهای فصل Wind Bastion بازی «ریبنو سیکس سیج» عضو گروه عملیاتی ژاندارمری سلطنتی هستند که یکی از آن ها در دسته مدافع و دیگری در دسته مهاجم قرار دارد.

به طور دقیق تر، اولین اپراتور جدید فصل Wind Bastion بازی ریبنو سیکس سیج، «کاید» (Kaid) نام دارد. کاید یک اپراتور مدافع بوده که قابلیت اصلی آن امکان استفاده از سه چنگال الکتریکی است. وی با کمک این چنگال های الکتریکی می تواند بخش های فلزی تجهیزات هم تیمی های خود را به برق متصل کند. در کنار این موارد، کاید قسمت های مسلح شده سقف ها که در بازی به نام «هچ» شناخته می شود را برق دار کرده و بدین ترتیب می تواند مانع باز شدن سقف ها توسط اپراتورهای مربوطه در گروه مهاجم شود.

در طرف دیگر، «نومد» (Nomad) شخصیت جدید دوم فصل Wind Bastion بازی ریبنو سیکس سیج که است که یک اپراتور تهاجمی است. نومد مجهز به مین های نسبتا نامرئی است که با نزدیک شدن تیم مدافع به آن ها، منفجر شده و در هوشیاری و تعادل بازیکنان تاثیر منفی می گذارد. به عبارتی، زمانی که بازیکنان تیم مدافع به مین های نومد نزدیک می شود، این بمب ها منفجر شده و تعادل آن ها برهم می ریزد. به علاوه، به دلیل از بین رفتن تعادل، تا چند ثانیه امکان استفاده از سلاح توسط تیم مدافع غیرممکن می شود.

فراغ از اپراتورهای فصل Wind Bastion بازی Rainbow Six Siege، در پی این بسته الحاقی یک نقشه جدید نیز تحت عنوان Fortress به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران و بازیکنان قرار می گیرد که این نقشه در کوه های اطلس و کشور مراکش واقع است. بر اساس گفته سازندگان، این نقشه شامل دو قسمت بزرگ با میدان دید وسیع می شود که فضای باز و فضای کاورگیری زیادی دارد و هم مبارزات در فاصله نزدیک و هم مبارزات در فاصله دور را به خوبی پوشش می دهد.

شرکت یوبی سافت متاسفانه تا به امروز زمان دقیق انتشار فصل Wind Bastion بازی Rainbow Six Siege را مشخص نکرده است. با این حال، ظاهرا زمان زیادی با انتشار این بسته الحاقی باقی نمانده است.

بازی هیجان انگیز و پرطرفدار Rainbow Six Siege از مجموعه محبوب Tom Clancy در تاریخ دهم آذر ماه سال 94 (یکم دسامبر سال میلادی ۲۰۱۵) توسط شرکت فرانسوی یوبی سافت روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد و نسخه استاندارد آن در حال حاضر با قیمت 49.99 دلار در فروشگاه های رسمی به فروش می رسد.

حال، دیدگاه شما در رابطه با اپراتورهای فصل Wind Bastion بازی Rainbow Six Siege چیست؟ به نظر شما، آیا این شخصیت ها می توانند در پیروزی و باخت یک تیم تاثیرگذار باشند؟ شما چه قابلیت هایی را برای اپراتورهای بعدی این بازی پیشنهاد می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر