با حالت رقابتی جدید بازی Destiny 2 آشنا شوید

رسانه کلیک - چندی پیش استودیوی سرشناس «بانجی» با همکاری شرکت بزرگ اکتیویژن به معرفی حالت رقابتی جدید بازی Destiny 2 تحت عنوان Breakthrough پرداخت و در نهایت نیز زمان عرضه آن را سوم مهر ماه امسال اعلام کرد.

با حالت رقابتی جدید بازی Destiny 2 آشنا شوید

بر هیچکس پوشیده نیست که مجموعه «دستینی» یکی از بهترین و موفق ترین بازی های استودیوی معروف «بانجی» (Bungie) و شرکت اکتیویژن به شمار می رود که عملکرد تحسین برانگیز نسخه اول آن باعث شد تا سازندگان در فاصله کمتر از دو سال به سراغ ساخت و توسعه دنباله این سری محبوب روند. خوشبختانه نسخه دوم بازی Destiny به مانند نسخه قبلی خود موفق و بی نقص حاضر شد و ضمن آنکه توانست نمرات بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد، مورد استقبال بازیکنان و گیمرهای زیادی هم قرار گرفت.

نسخه آزمایشی و نهایی حالت رقابتی جدید بازی Destiny 2 به ترتیب در روزهای سوم و دهم مهر ماه امسال عرضه می شود.

همین موفقیت چشمگیر باعث شده تا استودیوی بانجی با وجود گذشت بیش از یک سال از انتشار عنوان ویدیویی Destiny 2، کماکان به پشتیبانی ویژه خود از بازی ادامه می دهد و با عرضه به‌روزرسانی های متعدد و بسته های الحاقی، محتویات این اثر ویدیویی را به‌روز و جدیدتر می کند. در همین رابطه، استودیوی بانجی به تازگی از حالت رقابتی جدید بازی Destiny 2 به نام Breakthrough رونمایی کرد که این حالت جدید بخش آنلاین و چند نفره، رقابت متنوعی را برای بازیکنان و گیمرها رقم می زند.

حالت رقابتی جدید بازی Destiny 2 یک حالت چند نفره چند فازی است که شباهت کمی با حالت Capture Flag بازی های ویدیویی تیراندازی زیادی از جمله کالاف دیوتی و بتلفیلد دارد. در این حالت بازیکنان برای فتح و تسخیر یک منطقه با تیم حریف رقابت می کنند و زمانی که اولین تیم موفق به تسخیر آن منطقه شود، Breaker مخصوص به خود را در آنجا تعبیه می کند. در این هنگام، تیم بازنده همچنان فرصت دارد تا با فتح مجدد منطقه از دست رفته، Breaker خود را در آن قرار دهد و به بازی بازگردد.

حال زمانی که اولین Breaker در یک منطقه تعبیه شد، تیم مذکور باید Vault تیم حریف خود را هک کند. در این صورت، تیمی که موفق به هک Breaker تیم مقابل شود، برنده میدان خواهد بود. اگرچه باید توجه داشته باشید که این حالت در مجموع دارای سه دست (قسمت یا راند) است و تیمی که دست های بیشتری را برنده شده باشد، به عنوان پیروز این حالت جدید شناخته می شود.

در این حالت منطقه مشخص شده را تسخیر کنید و پس از تعبیه Breaker های مخصوص به خود، Vault های دشمنان را هک کنید.

در ادامه، استودیوی بانجی به زمان محدود حالت Breakthrough نیز اشاره کرد که گویا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بازیکنان و کاربران را به چالش می کشاند. به گفته سازندگان، هنگامی که مشغول هک کردن Vault تیم مقابل خود باشید و زمان «دست و یا راند» بازی نیز به پایان برسد، شما به طور ناگهانی جان خود را از دست می دهید و بازنده خواهید بود.

در نهایت، استودیوی بانجی رسما اعلام کرد که کلیه بازیکنان و کاربران بازی دستینی 2 از روز سه شنبه سوم مهر ماه امسال (بیست و پنجم ماه سپتامبر سال جاری میلادی) می توانند به مدت یک هفته و به صورت آزمایشی به حالت Breakthrough دسترسی داشته باشند. در ادامه، سازندگان پس از دریافت بازخوردها و نظرات گیمرها، رفع مشکلات احتمالی و تعادل سازی آن، در روز دهم مهر ماه (دوم اکتبر) نسخه نهایی و کامل این حالت جدید رقابتی را منتشر می کنند.

هرچند، در صورتی که شما بسته الحاقی Destiny 2: Forsaken را خریداری کرده باشید، از روز سه شنبه سوم مهر ماه امسال می توانید در مسابقات کاملا خصوصی (مختص خریداران این بسته الحاقی) از تجربه نسخه آزمایشی حالت جدید Breakthrough لذت ببرید.

از دیگر خبرهای مرتبط با بازی دستینی 2 می توان به انتشار بسته الحاقی Destiny 2: Forsaken در روز سیزدهم شهریور ماه امسال (چهارم سپتامبر سال جاری میلادی) اشاره کرد که سازندگان با عرضه این محتویات گسترش دهنده، به نوعی یک سالگی بازی را جشن گرفتند.

بسته الحاقی Forsaken که به عنوان دومین اکسپنشن یا همان DLC بازی شناخته می شود، در جریان رویداد E3 2018 رسما معرفی شد که در جریان آن حالت جدیدی به نام Gambit به بخش چند نفره آنلاین بازی راه یافت. حالت گمبیت را می توان تلفیقی از نبردهای PvE (بازیکن در برابر هوش مصنوعی) و PvP (بازیکن در برابر بازیکن) دانست که در آن دو تیم چهار نفره به همراه موج های مختلف دشمنان هوش منصوعی مبارزه خواهند کرد و این دشمنان هوش مصنوعی به مراتب شرایط را برای نابودی تیم حریف سخت و دشوار می کند.

از این رو، مادامی که شما در انتظار عرضه نسخه نهایی حالت رقابتی جدید بازی Destiny 2 هستید، در طول این هفته می توانید به صورت رایگان به تجربه حالت گمبیت بپردازید. ذکر این نکته مهم است که حالت مذکور در سایر روزها صرفا در دسترس خریداران بسته الحاقی Forsaken قرار دارد، لیکن استودیوی بانجی برای تشویق و ترغیب بازیکنان به خرید این بسته گسترش دهنده، دسترسی به آن را برای کلیه بازیکنان به مدت محدودی رایگان کرده است.

گفتنی است که بازی پرطرفدار و محبوب Destiny 2 در روز پانزدهم شهریور ماه سال 96 (ششم سپتامبر سال میلادی 2017) به صورت رسمی بر روی دو کنسول نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر شد. نسخه رایانه شخصی این عنوان ویدیویی هم با اندکی تاخیر، در روز دوم آبان ماه سال قبلی (بیست و چهارم ماه اکتبر) به دست پی سی بازها و دارندگان پلتفرم رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز رسید.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با حالت رقابتی جدید بازی Destiny 2 چیست؟ به نظر شما، آیا حالت Breakthrough می تواند تجربه متفاوت و جدیدی از بازی دستینی 2 را برای بازیکنان و طرفداران این مجموعه محبوب به ارمغان بیاورد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر