بازی های رایگان ماه سپتامبر 2018 پلی استیشن پلاس را از دست ندهید!

رسانه کلیک - با اتمام ماه اوت، شرکت سرگرمی های تعاملی سونی به تازگی فهرست اسامی بازی های رایگان ماه سپتامبر 2018 پلی استیشن پلاس را منتشر کرد که بار دیگر این شرکت ژاپنی برای کاربران کنسول پلی استیشن 4 سنگ تمام گذاشته است.

بازی های رایگان ماه سپتامبر 2018 پلی استیشن پلاس را از دست ندهید!

همانطور که انتظار می رفت، شرکت ژاپنی سونی پس از انتشار لیست بازی های رایگان ماه آتی سرویس ایکس باکس لایو گلد توسط ردموندی ها و همچنین با توجه به اینکه تنها یک روز به آغاز ماه سپتامبر سال جاری میلادی باقی مانده است، بنا بر رسم همیشه اسامی بازی های رایگان ماه سپتامبر 2018 پلی استیشن پلاس را با کاربران و بازیکنان به اشتراک گذاشت.

دو بازی Destiny 2 و God of War III Remastered را به صورت رایگان دریافت و برای همیشه تجربه کنید!

در حالی که مایکروسافت دو بازی ویدیویی نه چندان برجسته و معروفی را در طول ماه سپتامبر برای دارندگان کنسول ایکس باکس وان در نظر گرفته است، لیکن شرکت سونی بار دیگر در برنامه ارائه بازی های رایگان ماهانه سرویس پلی استیشن پلاس سنگ تمام گذاشت و در کمال ناباوری، دو بازی خارق العاده و فوق محبوب Destiny 2 و God of War III Remastered را به همراه چهار عنوان ویدیویی دیگر در ماه آتی در اختیار کاربران و دارندگان کنسول پلی استیشن 4 قرار می دهد.

بر این اساس، عنوان Destiny 2، ساخته استودیوی بانجی (Bungie)، را می توان برجسته ترین و محبوب ترین بازی این فهرست دانست که چیزی نزدیک به یک سال از انتشار آن بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و همچنین رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز می گذرد. همچنین، با توجه به عملکرد فوق العاده نسخه اول این مجموعه، بازی «دستینی 2» در زمان انتشار به سرعت مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت و به خاطر بازخوردهای مثبت منتقدان و گیمرها، توانست امتیاز 85 از 100 را به خود اختصاص دهد.

نکته جالب و قابل توجه در خصوص بازی این است که Destiny 2 برای چندین ماه متوالی در جایگاه سوم جدول پرفروش ترین بازی های ویدیویی در دوازده ماهه اخیر قرار دارد و جز بازی های پرفروش و سودآور شرکت اکتیویژن برشمرده می شود. فارغ از این موضوع، نسخه پلی استشین 4 این عنوان فروش بسیار خوبی را در ماه جولای سال جاری میلادی تجربه کرد، به طوری که این اثر ویدیویی رده پنجم جدول پرفروش ترین بازی های ماه جولای 2018 فروشگاه پلی استیشن استور را از آن خود کرده است.

برای مدت محدودی، از تجربه رایگان حالت آزمایشی و جدید Gambit بازی «دستینی 2» لذت ببرید.

لازم به یادآوری است؛ افرادی که نسخه رایگان بازی Destiny 2 را در طول برنامه بازی های رایگان ماه سپتامبر 2018 پلی استیشن پلاس دریافت می کنند، ضمن دسترسی به تمامی محتویات نسخه پایه بازی، از ساعت 21:30 دقیقه روز شنبه دهم شهریور به وقت تهران (ساعت 10:00 صبح روز یکم سپتامبر به وقت PT) به مدت بیست و چهار ساعت به حالت آزمایشی آنلاین Gambit نیز دسترسی دارند.

این حالت جدید در پی انتشار بسته الحاقی Destiny 2: Forsaken به بازی اضافه خواهد شد و دلیل دسترسی آزمایشی بازیکنان به این حالت نیز، انتشار پولی بسته های گسترش دهنده و DLC های این عنوان است. به بیان دیگر، در صورت خرید بسته الحاقی مذکور، می توانید از تجربه نسخه کامل این حالت و سایر محتویات آن لذت ببرید.

اما دومین بازی رایگان دیگر کنسول پلی استیشن 4 در ماه سپتامبر امسال نیز یک اثر کاملا شناخته شده و پرطرفداری به نام God of War III Remastered است که اغلب کاربران و دارندگان کنسول های پلی استیشن حداقل یکی از نسخه های این مجموعه را تجربه کرده اند.

تمامی بازی های این ماه کنسول پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا به لطف پشتیبانی از قابلیت «کراس بای»، بر روی کنسول پلی استیشن 4 نیز اجرا می شوند.

از آنجا که تازه ترین و آخرین نسخه سری God of War چند ماه پیش توسط شرکت سرگرمی های تعاملی سونی و همچنین استودیوی «سانتا مونیکا» منتشر شد، هم اکنون فرصت خوبی است که پس از اتمام کامل مراحل ماجراجویی های شخصیت و قهرمان دوست داشتنی «کریتوس»، نسخه سوم و صد البته ریمستر و بازسازی شده این فرانچایز را برای اولین و یا چندمین بار بر روی کنسول پلی استیشن 4 به صورت رایگان تجربه کنید.

از بازی های رایگان کنسول پلی استیشن 4 که بگذریم، شرکت سونی دو بازی ویدیویی Another World - 20th Anniversary Edition و QUBE Director's Cut را برای کاربران و دارندگان کنسول نسل هفتم خود یعنی پلی استیشن 3 در نظر گرفته است. به علاوه، کاربران کنسول دستی پلی استیشن ویتا نیز در ماه سپتامبر دو عنوان Sparkle 2 و Foul Play را به صورت رایگان دریافت می کنند.

ذکر این نکته مهم است که تمامی چهار بازی یاد شده برای کنسول های پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا از قابلیت کراس بای (Cross Buy) پشتیبانی می کنند و بدین ترتیب، کاربران کنسول پلی استیشن 4 در مجموع به شش عنوان ویدیویی متخلف در طور ماه سپتامبر امسال دسترسی دارند.

در ادامه، سونی به انتشار این شش بازی ویدیویی اکتفا نکرده است و بر اساس گفته های این شرکت، کاربران سرویس پلی استیشن پلاس و دارندگان هدست واقعیت مجازی پلی استیشن (PSVR) می توانند بازی ویدیویی واقعیت مجازی Here They Lie را تا روز سه شنبه دهم مهر (2 اکتبر سال جاری میلادی) به صورت رایگان به حساب کاربری خود اضافه کنند. در کنار این بازی، عنوان Knowledge is Power تا روز سه شنبه پانزدهم آبان (6 نوامبر امسال) برای اعضای سرویس PlayStation Plus رایگان است.

تنها یک روز به پایان فرصت دریافت بازی های رایگان ماه آگوست سرویس پلی استیشن پلاس باقی مانده است.

همچنین، در صورتی که تا به امروز موفق به دریافت بازی های رایگان ماه آگوست 2018 سرویس پلی استیشن پلاس نشده اید، نگران نباشید چرا که هنوز این پیشنهاد طلایی سونی به پایان نرسیده و تا روز نهم شهریور می توانید بازی های مشهور و بزرگ Mafia III و Dead by Daylight را به حساب کاربری خود اضافه کرده و آن ها را بر روی کنسول پلی استیشن 4 خود تجربه کنید.

در ادامه می توانید فهرست اسامی بازی های رایگان ماه سپتامبر 2018 پلی استیشن پلاس را مشاهده کنید. کلیه عناوین ویدیویی زیر از روز چهارشنبه چهاردهم شهریور ماه سال 97 (پنجم سپتامبر سال جاری میلادی) به صورت رایگان در دسترس بازیکنان هر پلتفرم قرار می گیرد.

بازی های رایگان کنسول پلی استیشن 4

  • Destiny 2
  • God of War III Remastered
  • Another World - 20th Anniversary Edition (قابلیت کراس بای با کنسول پلی استیشن 3 و ویتا)
  • QUBE Director's Cut (قابلیت کراس بای با کنسول پلی استیشن 3)
  • Sparkle 2 (قابلیت کراس بای با کنسول پلی استیشن 3 و ویتا)
  • Foul Play (قابلیت کراس بای با کنسول پلی استیشن ویتا)

بازی های رایگان کنسول پلی استیشن 3

  • Another World - 20th Anniversary Edition (قابلیت کراس بای با کنسول پلی استیشن 4 و ویتا)
  • QUBE Director's Cut (قابلیت کراس بای با کنسول پلی استیشن 4)

بازی های رایگان کنسول پلی استیشن ویتا

  • Sparkle 2 (قابلیت کراس بای با کنسول پلی استیشن 3 و 4)
  • Foul Play (قابلیت کراس بای با کنسول پلی استیشن 4)

جهت دسترسی و دریافت بازی های رایگان ماه سپتامبر 2018 پلی استیشن 4 در تاریخ یاد شده به فروشگاه رسمی پلی استیشن استور مراجعه کنید.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، روز گذشته شرکت مایکروسافت نیز طبق روال همیشه اسامی بازی های رایگان ماه سپتامبر 2018 ایکس باکس لایو گلد را منتشر کرد که این لیست از انتشار رایگان دو بازی سرگرم کننده Prison Architect و Livelock برای کنسول ایکس باکس وان حکایت دارد.

متاسفانه بازی های رایگان ماه سپتامبر کنسول ایکس باکس وان به هیچ عنوان قابل مقایسه با عناوین ارزشمند و بی نظیر کنسول پلی استیشن 4 نیستند و باز هم ردموندی ها عملکرد ضعیفی در این زمینه از خود نشان دادند. برای کسب اطلاع بیشتر و مشاهده فهرست کامل بازی های رایگان سرویس ایکس باکس لایو گلد، بر روی این لینک کلیک کنید.

بازی های رایگان ماه سپتامبر 2018 پلی استیشن پلاس

بار دیگر متذکر می شویم که برای دریافت رایگان عناوین ویدیویی زیر و افزودن آن ها به حساب کاربریتان نیازی به دریافت کامل دیتا و محتوای بازی ها نیست، بلکه پس طی مراحل خرید رایگان و تایید نهایی آن، عناوین ویدیویی به حساب کاربری شما اضافه شده و تا زمانی که عضو سرویس ویژه پلی استیشن پلاس باشید، با مراجعه به صفحه اختصاصی این عناوین در فروشگاه PS Store می توانید دیتا و محتویات بازی ها را دریافت کنید و از تجربه رایگان آن ها لذت ببرید.

توجه داشته باشید که عناوین ویدیویی فوق فقط و فقط برای مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس در نظر گرفته شده است. به بیان دیگر، در صورتی که شما در این سرویس ویژه شبکه پلی استیشن نتورک عضو نباشید، قادر به دریافت رایگان بازی های مذکور نخواهید بود و برای تجربه آن ها باید از طریق فروشگاه پلی استیشن استور نسبت به خرید عناوین مذکور اقدام کنید.

گفتنی است؛ سرویس پلی استیشن پلاس یکی از سرویس های پولی شبکه پلی استیشن نتورک برشمرده می شود که کاربران به ازای پرداخت مبالغ مختلف، در بازه های زمانی متفاوت یک ماهه، سه ماهه و یک ساله در آن عضو شده و از تمامی مزایا و امکانات این سرویس بهره مند می شوند. از جمله مهم ترین امکانات این سرویس می توان به امکان تجربه بخش چند نفره عناوین ویدیویی، دریافت تعدادی بازی رایگان به صورت ماهانه، بهره مندی از تخفیف های بیشتر و ویژه در خرید از فروشگاه پلی استیشن استور و غیره اشاره کرد.

در حال حاضر، عضویت یک ماهه، سه ماهه و یک ساله سرویس پلی استیشن پلاس به ترتیب با مبالغ 9.99 دلار، 24.99 دلار و 59.99 دلار در فروشگاه رسمی پلی استیشن استور به فروش می رسد. جهت خرید حق عضویت این سرویس، بر روی این لینک کلیک کنید.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی های رایگان ماه سپتامبر 2018 پلی استیشن پلاس چیست؟ آیا انتظار عرضه رایگان دو بازی ویدیویی Destiny 2 و God of War III Remastered را داشتید؟ فراموش نکنید که دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را حتما با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر