با زیباترین و بهترین جزایر اروپایی آشنا شوید

رسانه کلیک - در این مطلب شما را با ۱۰ مورد از بهترین جزایر اروپایی آشنا می کنیم که هرکدام زیبایی ها و جذابیت های خاص خود را دارند.

با زیباترین و بهترین جزایر اروپایی آشنا شوید

قاره زیبا و سرسبز اروپا جزیره های بسیاری را در خود جای داده است. برخی از این جزایر برخلاف سنتورینی و میکونوس، شهرت چندانی ندارند اما به وسیله طبیعت چشم نواز و خیره کننده خود توانسته اند نامشان را در فهرست بهترین جزایر اروپایی به ثبت برسانند.

مجمع الجزایر آزور در جایگاه سوم این فهرست قرار دارد. این جزیره که در ۹۰۰ مایلی ساحل پرتغال واقع شده، به سبب دارا بودن گودال های آتشفشانی، آبشارهای زیبا و آب های زمردی رنگ، شهرت فراوانی دارد.

اخیرا با اضافه شدن پروازهای مستقیم نیویورک به سائو میگوئل (جزیره اصلی)، دسترسی به آزور آسان تر شده و شمار بازدیدکنندگان آن به طور چشمگیری افزایش یافته است. امنیت بالا، آرامش بی نظیر، غذاهای خوش طعم و مهمان نوازی اهالی آزور، از ویژگی های قابل تحسین این منطقه هستند.

جزایر اورکنی اسکاتلند از ۷۰ جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده که حدود دو سوم آن‌ها خالی از سکنه هستند. چشم اندازها و مناطق تاریخی بسیاری در این جزیره وجود دارد که قدمت برخی از آن‌ها به ۵۰۰۰ سال پیش باز می گردد. مرکز اورکنی یعنی کرک وال جزو قدیمی ترین شهرهای اروپا به شمار می آید. بازدید از ساختمان های ویکتوریایی بندرگاه، جزو اولین کارهایی است که گردشگران هنگام ورود به کرک وال انجام می دهند.

سیسیل بزرگترین جزیره مدیترانه و تنها نماینده ایتالیا در فهرست بهترین جزایر اروپایی بوده که امسال با شش پله سقوط، در جایگاه هشتم قرار گرفته است.

هر سال از کاربران وب‌سایت Travel & Leisure خواسته می شود تا نظرشان را درباره بازدید از جزایر مختلف بیان کرده و تجربیات سفر خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. جزایری که در ادامه به معرفی آن‌ها می پردازیم، ۱۰ مورد از زیباترین و بهترین جزایر اروپایی از نگاه کاربران Travel & leisure هستند.

۱۰. جزایر کورفو و ایونی، یونان

جزایر کورفو و ایونی

امتیاز: ۸۶٫۱۱

۹. جزیره میکونوس، یونان

جزیره میکونوس

امتیاز: ۸۶٫۳۱

۸. سیسیل، ایتالیا

سیسیل

امتیاز: ۸۶٫۴۴

۷. جزایر سکای و هبریدز، اسکاتلند

جزایر سکای و هبریدز

امتیاز: ۸۷٫۳۷

۶. میلوس، یونان

میلوس

امتیاز: ۸۷٫۴۳

۵. کریت، یونان

کریت

امتیاز: ۸۷٫۵۷

۴. سنتورینی، یونان

سنتورینی

امتیاز: ۸۷٫۹۴

۳. آزور، پرتغال

آزور

امتیاز: ۸۸٫۳۷

۲. جزایر اورکنی، اسکاتلند

جزایر اورکنی

امتیاز: ۸۸٫۵

۱. پاروس، یونان

پاروس

امتیاز: ۸۸٫۷۶

جزیره پاروس رویایی ترین جزیره یونان است که به آن لقب الماس پنهان را داده اند. این جزیره که در صدر فهرست بهترین جزایر اروپایی قرار گرفته است، به لطف داشتن سواحل باشکوه اژه ای، روستاهای تاریخی و خانه های سفید رنگ، سالانه گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند. بندر سنتی نائوسا و ساحل کولیمبیترس نیز از دیگر مناطق جذاب و دیدنی این منطقه هستند.

ارسال نظر