شرکت LVMH مالک جدید بلموند در سال 2019

رسانه کلیک - شرکت LVMH، صاحب یکی از مشهورترین برندهای لوکس دنیا، قصد دارد تا سهام بلموند را به مبلغ ۳.۲ میلیارد دلار خریداری کرده و مالک جدید آن شود.

شرکت LVMH مالک جدید بلموند در سال 2019

کمپانی LVMH قصد دارد در یک معامله ۳.۲ میلیارد دلاری ، هر سهام کلاس A بلموند را به ارزش نقدی ۲۵ دلار خریداری کرده و به این ترتیب مالک ارزش سهام ۲.۶ میلیارد دلاری شود. این معامله در نیمه اول سال ۲۰۱۹ میلادی و با موافقت سهامداران بلموند انجام خواهد شد.

شرکت بلموند که در حوزه گردشگری فعالیت دارد، مالک چندین هتل، رستوران، قطار و قایق در سراسر جهان است. درآمد کل این شرکت سالانه به ۵۷۲ میلیون دلار می رسد و درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک (EBITDA) آن نیز حدودا ۱۴۰ میلیون دلار است.

رونالد هرناندز، رئیس فعلی بلموند می گوید:

با پیگیری نظرسنجی های استراتژیک که مورد توجه بسیاری از شرکت های املاکی و موسسات ثروتمند دنیا قرار گرفت، هیات مدیره بلموند به این نتیجه رسیده که معامله با LVMH ارزش مالی قابل توجهی را برای سهامداران ما فراهم کرده و مسیر پیشرفت را برای مدیران ما هموار می سازد.

این شرکت که فعالیت خود را ۴۰ سال پیش با تاسیس هتل سیپریانی در ونیز آغاز کرده، اکنون صاحب چندین هتل و تجهیزات گردشگری در ۲۴ کشور دنیاست.

هتل سیپریانی در ونیز

مالک جدید بلموند، LVMH پس از انجام این معامله به طور قطع حضور پر رنگ تری در عرصه هتل داری لوکس خواهد داشت. برنار آرنو، رئیس شرکت LVMH اضافه می کند:

بلموند تاکنون تجربه های به یاد ماندنی را برای مسافران رقم زده و دارایی های ارزشمندی در گوشه و کنار دنیا دارد. این شرکت صاحب نام و کارآفرین، نوآوری بی نظیری در ارائه خدمات و انجام امور مختلف دارد و می تواند مکمل بسیار خوبی برای مجموعه املاک ما، یعنی هتل های بولگاری و شوال بلانک باشد.
خرید این شرکت بدون شک موجب حضور چشم گیر و گسترده ما در زمینه املاک و هتل داری می شود.

ارسال نظر