توسعه ساعت هوشمند جدید سامسونگ با کدنام Pulse

رسانه کلیک - یک گزارش به توسعه ساعت هوشمند جدید سامسونگ اشاره می کند. این محصول دارای کدنام Pulse و شماره مدل SM-R500 است.

توسعه ساعت هوشمند جدید سامسونگ با کدنام Pulse

سامسونگ در زمینه گجت های پوشیدنی فعالیت بالایی دارد. این شرکت علاوه بر ساعت های هوشمند، دستبندهای هوشمند نیز تولید می کند. در صورتی که خواهان خریداری اسمارت واچ سامسونگ باشید، احتمالا گزارش اخیر برای شما خوشایند خواهد بود.

بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی SamMobile در رسانه ها قرار گرفته، ساعت هوشمند جدید سامسونگ با کدنام Pulse و شماره مدل SM-R500 مراحل توسعه خود را طی می کند.

در این گزارش به این موضوع اشاره شده که این ساعت هوشمند به عنوان جایگزین سامسونگ گیر اسپرت از راه می رسد و احتمالا با نام گلکسی اسپرت به بازار عرضه می شود.

یکی از نکات جالب در این گزارش، شماره مدل ساعت هوشمند جدید سامسونگ است. در حالی ساعت هوشمند Gear Sport با شماره مدل SM-R600 به بازار عرضه شده، اسمارت واچ جدید سامسونگ دارای شماره مدل SM-R500 است.

وب‌سایت SamMobile در رابطه با شماره مدل این محصول اعلام کرده این کمپانی کره ای در حال تغییر در نامگذاری ساعت های هوشمند خود است. این گزارش به استفاده از 4 گیگابایت رم در اسمارت واچ گلکسی اسپرت اشاره می کند.

این دستگاه دارای سیستم عامل تایزن بوده و به احتمال زیاد از دستیار صوتی بیکسبی نیز پشتیبانی می کند. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه این محصول منتشر نشده است؛ با این وجود احتمال معرفی آن در نمایشگاه CES 2019 وجود دارد.

این امکان وجود دارد که سامسونگ در یک مراسم جداگانه این ساعت هوشمند را به همراه گوشی های سری گلکسی S10 معرفی کند. این برند کره ای سال آینده میلادی از 4 گوشی هوشمند از سری گلکسی اس 10 به صورت رسمی رونمایی می کند. شایعات خبر از معرفی این محصولات در تاریخ 1 اسفند می دهند.

ارسال نظر