سهم هوم پاد اپل در بازار اسپیکرهای هوشمند به 4 درصد رسید

رسانه کلیک - گزارشی جدید سهم هوم پاد اپل در بازار اسپیکرهای هوشمند را مشخص می کند. سهم اسپیکر هوشمند اپل برابر با 4 درصد است.

سهم هوم پاد اپل در بازار اسپیکرهای هوشمند به 4 درصد رسید

اپل با معرفی هوم پاد وارد بخش جدیدی از صنعت فناوری شد. در حال حاضر اسپیکرهای هوشمند گوگل و اپل سهم بالایی در بازار دارند. در حالی که گوشی های هوشمند اپل فروش بالایی را در بازار تجربه می کنند، سهم هوم پاد اپل در بازار بسیار کم است ( چرا هوم پاد اپل ارزش خرید ندارد؟ ).

بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی Strategy Analytics منتشر شده، سهم هوم پاد اپل در بازار برابر با 4 درصد است. در بازار ایالات متحده آمریکا، اسپیکرهای هوشمند آمازون سهمی برابر با 50 درصد دارند. اسپیکرهای هوشمند گوگل در مقام دوم در این بازار قرار گرفته اند.

اپل قصد داشت با معرفی هوم پاد بخشی از کاربران که به دنبال خرید یک اسپیکر هوشمند گران قیمت هستند را جذب کند که نتوانست به این مهم دست یابد. اپل در این محصول خود از دستیار صوتی سیری استفاده کرده است.

بر اساس بررسی های صورت گرفته، دستیار اپل در مقایسه با الکسا و همچنین گوگل اسیستنت عملکرد ضعیف تری از خود نشان می دهد. برخی شایعات به این موضوع اشاره می کنند که اپل در حال توسعه نسخه ارزان قیمت هوم پاد است.

در حالی که شایعات به توسعه نسخه ارزان قیمت هوم پاد اشاره کرده اند، تا به امروز اپل اطلاعاتی در رابطه با این محصول در فضای مجازی منتشر نکرده است. این احتمال وجود دارد که اپل از چنین محصولی رونمایی نکند.

انتظار می رود در صورت معرفی هوم پاد ارزان قیمت، اپل به موقعیت بهتری در بازار اسپیکرهای هوشمند دست پیدا کند ( نسخه ارزان تر هوم پاد اپل با قیمت 199 دلار عرضه می شود ). برای بررسی صحت شایعات باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانیم.

ارسال نظر