گوشی P40 پرو هواوی در دنیای واقعی مشاهده شد؛ نمایشگر بدون حاشیه

رسانه کلیک - به تازگی تصویر جدیدی در فضای آنلاین منتشر شده که به گوشی P40 پرو هواوی نسبت داده شده است. نمایشگر این دستگاه تقریبا بدون حاشیه است.

گوشی P40 پرو هواوی در دنیای واقعی مشاهده شد؛ نمایشگر بدون حاشیه

علاوه بر گوشی های سری گلکسی S20، انتظار می رود گوشی های سری P40 هواوی نیز در سه ماهه جاری معرفی شوند. البته هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن ها اعلام نشده است. با این حال به تازگی تصویری در فضای اینترنت منتشر شده که ظاهرا متعلق به گوشی P40 پرو است. جالب اینکه در تصویر جدید، عملا هیچ حاشیه ای برای این دستگاه به چشم نمی خورد.

گوشی P40 پرو هواوی از حفره درون نمایشگر کپسولی شکل برای دوربین سلفی بهره می برد که در گوشه سمت چپ بالای دستگاه قرار گرفته و شامل دو دوربین می شود. صفحه نمایش این دستگاه درست همانند مدل میت 30 پرو، حالتی خمیده در دو طرف دارد. رندرهای P40 پرو نشان می دهند که این گوشی به دکمه های فیزیکی برای کنترل صدا مجهز شده است.

در مقایسه با پرچمدار سال گذشته، حاشیه های صفحه نمایش گوشی P40 پرو به طور قابل ملاحظه ای باریک تر هستند. باریکی حاشیه ها به اندازه ای است که نسبت به سایر دستگاه های قبلی، اصلا به چشم نمی آیند.

کمپانی چینی هواوی قرار است محصولات سری P40 را در یک زمان معرفی کند که شامل گوشی P40 پرو، P40 استاندارد و P40 PE می شوند. گزارش ها نشان می دهند که احتمالا دستگاه میان رده ای نیز به نام P40 لایت جزو خانواده سری پی 40 به حساب می آید.

سری P40 هواوی (به غیر از P40 لایت) به پردازنده های کایرین 990 یا 990 5G مجهز هستند. به احتمال زیاد نسخه پرو دارای نمایشگر اولد با رزولوشن +QHD بوده و از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می گیرد. این دستگاه همچنین در پنل پشتی خود میزبان دوربین اصلی چهارگانه خواهد بود که یکی از سنسورها، پریسکوپی است.

شایعات متعدد در خصوص گوشی P40 Pro بیانگر وجود باتری 5500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع بی سیم و سیمی هستند. یک رندر خبری پیش تر افشا کرد که رنگ سبز نعنایی نیز به رنگ بندی این دستگاه اضافه شده است.

به هر حال باید در نظر گرفت که تصویر لو رفته جدید، ممکن است متعلق به نسخه پرو گوشی P40 نباشد. با اینکه طراحی پانچ هول به صورت کپسولی است، اما نمایشگر منحنی آن با رندرهای قبلی مطابقت ندارد. از طرف دیگر با تردید می توان احتمال داد که این تصویر به نسخه پریمیوم P40 اشاره می کند.

ارسال نظر