رندرهای سامسونگ گلکسی S11 خبرساز شد!

رسانه کلیک - رندرهای گلکسی S11 سامسونگ در اختیار رسانه ها قرار گرفت. بر اساس این رندرها، گوشی گلکسی اس 11 دارای دوربین اصلی درون یک المان مربعی شکل است.

رندرهای سامسونگ گلکسی S11 خبرساز شد!

رندرهای گلکسی S11 به اینترنت راه پیدا کرد. این رندرها برخی شایعات گذشته را تایید کرده و همچنین اطلاعات جدیدی در اختیار رسانه ها قرار می دهند. همانطور که انتظار می رفت، این دستگاه مانند گوشی های سری گلکسی نوت 10 به حفره در مرکز نمایشگر مجهز می شود که دوربین سلفی را میزبانی می کند.

این رندرها به حضور یک المان مربعی شکل روی پنل پشتی گلکسی اس 11 اشاره می کنند که محل قرارگیری دوربین اصلی چهارگانه آن است. بر اساس شایعات، دوربین این اسمارت فون دارای کدنام هابل بوده و از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی بهره می برد ( دوربین سامسونگ گلکسی S11 دارای کدنام هابل است ). این دوربین در مقایسه با گذشته پیشرفت های زیادی خواهد داشت ( نشان تجاری Space Zoom به کدام ویژگی دوربین گلکسی S11 اشاره می کند؟ ).

رندرهای گلکسی S11

در گذشته شاهد افشای ابعاد نمایشگر پرچمداران آینده سامسونگ بودیم ( ابعاد نمایشگر گوشی های سری گلکسی S11 سامسونگ لو رفت ). گلکسی S11e، گلکسی S11 و گلکسی اس 11 پلاس به ترتیب به نمایشگرهای 6.4، 6.7 و 6.9 اینچی مجهز می شوند ( برند SAMOLED سامسونگ ثبت شد؛ احتمال استفاده در گلکسی S11 ). انتظار می رود پنل مورد استفاده در این محصولات دارای رفرش ریت 120 هرتز باشد.

ظرفیت باتری این پرچمداران در مقایسه با نسل گذشته افزایش پیدا می کند ( گلکسی S11e به باتری 3730 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود ). در حالی که شایعات به عدم استفاده از پردازنده اگزینوس 990 در این محصولات اشاره کرده بودند، گزارش ها از یکسان بودن این پردازنده با چیپست اگزینوس 9830 خبر می دهند. قدرت گوشی های سری گلکسی اس 11 سامسونگ در بازارهای جهانی توسط پردازنده اسنپدراگون 865 تامین خواهد شد.

ارسال نظر