موتورولا One Vision موفق به کسب تاییدیه FCC شد

رسانه کلیک - موتورولا One Vision تاییدیه FCC دریافت کرد. قدرت این گوشی هوشمند را چیپست اگزینوس 9610 و انرژی آن را یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

موتورولا One Vision موفق به کسب تاییدیه FCC شد

در هفته های اخیر شاهد انتشار اطلاعات در رابطه با یک گوشی هوشمند جدید موتورولا با شماره مدل XT 1970-1 بودیم. این دستگاه که با نام موتورولا One Vision شناخته می شود، در گذشته تاییدیه Wi-Fi را دریافت کرده بود و همچنین در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرده بود.

برخی شایعات به این موضوع اشاره می کنند که موتورولا وان ویژن با نام موتو P40 در بازارهای جهانی برای فروش عرضه می شود.

به تازگی دو نمونه از این گوشی هوشمند با شماره مدل های XT1970-1 و XT1970-2 موفق به کسب تاییدیه FCC شده اند. بر اساس تاییدیه FCC، انرژی این اسمارت فون را یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

این دستگاه از شارژ سریع 18 واتی، تراشه NFC، رادیو FM و شبکه های وای فای 2.4 و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند.

بر اساس اطلاعات گذشته، قدرت محصول آینده موتورولا را پردازنده تولیدی شرکت سامسونگ تامین می کند. این گوشی هوشمند به چیپست اگزینوس 9610 مجهز می شود.

این پردازنده میان رده با معماری 10 نانومتری توسعه یافته است. اگزینوس 9610 از 4 هسته Cortex-A73 و چهار هسته Cortex A53 بهره می برد و همچنین دارای پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 است.

بنابر اطلاعات گذشته، انتظار می رود این محصول در نسخه های مختلف مجهز به 3/4 گیگابایت رم و 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شود. گیک بنچ به عرضه این محصول در نمونه ای مجهز به 6 گیگابایت رم نیز اشاره کرده بود.

برخی شایعات به استفاده از نمایشگر با نسبت تصویر 21:9 در این گوشی هوشمند اشاره کرده بودند. انتظار می رود این دستگاه دارای حفره درون صفحه نمایش باشد.

از دیگر مشخصات موتورولا One Vision می توان به دوربین اصلی دوگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی اشاره کرد.

ارسال نظر