موتورولا One Vision در بنچمارک گیک بنچ حاضر شد

رسانه کلیک - موتورولا One Vision در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرد. قدرت این گوشی هوشمند را چیپست اگزینوس 9610 تامین می کند.

موتورولا One Vision در بنچمارک گیک بنچ حاضر شد

در اوایل ماه فوریه سال جاری میلادی گزارشی در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن، سامسونگ برای یکی از محصولات موتورولا چیپست تولید می کند. در این گزارش، اگزینوس 9610 به عنوان این تراشه اعلام شده بود. در آن زمان، برخی شایعات به استفاده از این پردازنده در گوشی موتورولا موتو P40 اشاره کرده بودند.

به تازگی یک محصول این شرکت با نام موتورولا One Vision در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرده است. در حالی که امکان تغییر نام این گوشی هوشمند در زمان عرضه به بازار وجود دارد، سیستم عامل اندروید وان برای آن در نظر گرفته می شود.

بر اساس این بنچمارک، اسمارت فون جدید موتورولا به چیپست 10 نانومتری اگزینوس 9610 مجهز می شود. گوشی موتورولا One Vision دارای 6 گیگابایت رم است.

این محصول جدید در بنچمارک Geekbench در بخش تک هسته ای موفق به کسب امتیاز 1599 شده و در بخش چند هسته ای امتیاز 5328 را کسب کرده است. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه فرکانس پایه 1.64 گیگاهرتزی پردازنده اشاره کرد.

در صورتی که شایعات گذشته صحت داشته باشد، موتورولا One Vision با نام موتو P40 و به عنوان جایگزین موتو P30 روانه بازار می شود. این احتمال وجود دارد که موتورولا دو گوشی هوشمند مجهز به چیپست اگزینوس 9610 را روانه بازار کند.

در حالی که اطلاعات رسمی در رابطه با موتو P40 منتشر نشده، در گذشته شاهد انتشار رندرهایی از این گوشی هوشمند در فضای مجازی بودیم. بر اساس این رندرها، محصول آینده موتورولا دارای حفره درون صفحه نمایش است.

در رندرهای منتشر شده، گوشی موتورولا موتو P40 دارای دوربین اصلی دوگانه بود که در کنار آن، سنسور اثر انگشت به چشم می خورد.

ارسال نظر