هواوی P30 و P30 پرو مجهز به سیستم عامل اندروید 9 معرفی می شوند

رسانه کلیک - اطلاعات جدیدی در رابطه با هواوی P30 و پی 30 پرو منتشر شده که به رزولوشن فول اچ دی پلاس صفحه نمایش آن ها اشاره می کند.

هواوی P30 و P30 پرو مجهز به سیستم عامل اندروید 9 معرفی می شوند

هواوی در کنگره جهانی موبایل از اولین گوشی هوشمند 5G خود رونمایی خواهد کرد؛ با این حال پرچمداران آینده آن در ماه مارس در معرض دید عموم قرار می گیرند. بر اساس اطلاعات گذشته، هواوی P30 در اواخر ماه مارس در شهر پاریس در معرض دید عموم قرار می گیرد ( هواوی P30 اواخر ماه مارس از راه می رسد ).

در گذشته شاهد انتشار تصاویری از قاب هواوی P30 و P30 پرو بودیم که طراحی آن ها را به نمایش می گذاشتند. هواوی پی 30 پرو به دوربین اصلی چهارگانه با چیدمان عمودی مجهز می شود. در این محصول فلاش LED در کنار سنسورهای دوربین اصلی به چشم می خورد.

برادر کوچکتر، هواوی پی 30 دارای دوربین اصلی سه گانه بوده که فلاش LED آن در زیر سنسورها قرار می گیرد ( رندرهای هواوی P30 خبر از دوربین اصلی سه گانه می دهد ). در جلوی این محصولات شاهد برش نمایشگر قطره ای خواهیم بود که دوربین سلفی را میزبانی می کند. در گذشته شاهد این سبک طراحی در گوشی های هواوی میت 20 و میت 20X بودیم.



امروز اطلاعات جدیدی از این گوشی های هوشمند در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. بر اساس این اطلاعات، گوشی هواوی پی 30 دارای شماره مدل ELE-L29 و هواوی پی 30 پرو دارای شماره مدل VOG-L29 است.

این محصولات به صفحه نمایش با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شوند و خبری از رزولوشن +QHD برای آن ها نیست. این گوشی های هوشمند با سیستم عامل پیش فرض اندروید پای روانه بازار می شوند.

شایعات برخی از مشخصات این دستگاه ها را مشخص کرده اند. قدرت این محصولات هواوی را چیپست کایرین 980 تامین می کند و سنسور اثر انگشت آن ها نیز زیر صفحه نمایش قرار می گیرد.

در MWC 2019 شاهد رونمایی از گوشی انعطاف پذیر این غول فناوری چینی نیز خواهیم بود. این احتمال وجود دارد که هواوی یک گوشی 5G را به صورت جداگانه در معرض دید عموم قرار دهد.

ارسال نظر