شیائومی می 9 با چیپست اسنپدراگون 855 در راه است

رسانه کلیک - شیائومی می 9 به چیپست اسنپدراگون 855 مجهز می شود. این گوشی هوشمند در تاریخ 20 فوریه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

شیائومی می 9 با چیپست اسنپدراگون 855 در راه است

در تاریخ 1 اسفند با گوشی شیائومی Mi 9 ملاقات می کنیم. در این تاریخ گوشی های سری گلکسی اس 10 سامسونگ نیز در معرض دید عموم قرار می گیرند. به تازگی شیائومی اطلاعاتی را از پرچمدار آینده خود در اختیار رسانه ها قرار داده است.

گوشی شیائومی می 9 به چیپست اسنپدراگون 855 مجهز می شود. کوالکام با شیائومی همکاری نزدیکی دارد که این همکاری باعث حضور این پردازنده در پرچمدار آینده این برند چینی می شود.

چیپست اسنپدراگون 855 از 8 هسته پردازشی بهره می برد که دارای معماری 1، 3 و 4 هسته ای است. بر اساس اعلام کوالکام، عملکرد این پردازنده در مقایسه با اسنپدراگون 845 بهبودی 45 درصدی را تجربه کرده است و همچنین در بخش پردازش گرافیکی شاهد بهبود 20 درصدی عملکرد آن خواهیم بود.

موتور هوش مصنوعی مورد استفاده در چیپست جدید شرکت کوالکام، در مقایسه با نسل گذشته خود سه برابر سریع تر شده است. از دیگر ویژگی های این پردازنده می توان به پشتیبانی از وای فای 6 و ویدیوهای +HDR10 (با رزولوشن 4K و به صورت 60 فریم بر ثانیه) اشاره کرد.

در گذشته گوشی شیائومی Mi 9 در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده بود که بر اساس آن، این محصول در مقایسه با نسل گذشته خود عملکرد بهتری دارد. شیائومی تصویری از عملکرد این گوشی هوشمند در بنچمارک AnTuTu منتشر کرده که بهبود 45 درصدی امتیاز آن در مقایسه با شیائومی Mi 8 را مشخص می کند.

در گذشته نه چندان دور رندرهای رسمی این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود ( رندرهای رسمی شیائومی می 9 منتشر شد ). این گوشی هوشمند به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی است. این محصول از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره می برد.

ارسال نظر