گوگل Sargo مجهز به اندروید 10.0 در بنچمارک گیک بنچ حاضر شد

رسانه کلیک - گوگل Sargo در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرد. این گوشی هوشمند به 2 گیگابایت رم مجهز شده و دارای سیستم عامل اندروید 10.0 است.

گوگل Sargo مجهز به اندروید 10.0 در بنچمارک گیک بنچ حاضر شد

محصول جدید گوگل با کدنام Sargo در بنچمارک گیک بنچ حاضر شد که البته این بنچمارک نام گوگل پیکسل 4 را برای آن انتخاب کرده است. در حالی که این دستگاه می تواند یکی از پرچمداران آینده گوگل باشد، تنها شاهد استفاده از 2 گیگابایت رم در آن هستیم.

سال گذشته گوگل Sargo و گوگل Bonito در لیست دستگاه های ARcore گوگل حضور پیدا کرده بودند. در آن زمان به این موضوع اشاره شد که محصول دارای کدنام Bonito با نام گوگل پیکسل 3a XL توسعه پیدا می کند.

این احتمال وجود دارد که گوگل Sargo یک نمونه ارزان قیمت گوگل پیکسل 4 باشد؛ با این حال شایعات به گوگل پیکسل 3 لایت اشاره می کنند که منطقی به نظر می رسد.

گوگل در کنفرانس I/O خود از نسخه جدید سیستم عامل اندروید رونمایی می کند. احتمال معرفی گوشی های جدید گوگل در این مراسم وجود دارد. شایعات به توسعه گوشی های گوگل پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت XL اشاره می کنند.

در گذشته اطلاعات زیادی در رابطه با این محصولات در فضای مجازی منتشر شده است. با توجه به این موضوع، احتمال معرفی آن ها در آینده نزدیک وجود دارد.

گوگل پیکسل 3 لایت ایکس ال در گذشته در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده بود. قدرت این گوشی هوشمند را چیپست میارن رده اسنپدراگون 710 تامین می کند. چند روز پیش شاهد معرفی پردازنده اسنپدراگون 712 از سوی شرکت کوالکام بودیم.

این محصول دارای 6 گیگابایت رم بوده که برای یک گوشی میان رده بسیار مناسب به نظر می رسد. گوگل در ماه اکتبر سال گذشته از گوشی پیکسل 3 ایکس ال رونمایی کرد. این دستگاه از مشخصاتی مانند صفحه نمایش 6.3 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 845 و دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی بهره می برد.

ارسال نظر