اکسپریا XZ4 سونی با دوربینی بسیار قدرتمند در راه است

رسانه کلیک - اطلاعات جدیدی در رابطه با اکسپریا XZ4 سونی در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی 52 مگاپیکسلی خواهد بود.

اکسپریا XZ4 سونی با دوربینی بسیار قدرتمند در راه است

سونی در تاریخ 25 فوریه در کنگره جهانی موبایل 2019 مراسم خود را برگزار می کند. امروز اطلاعاتی در رابطه با پرچمدار جدید این کمپانی ژاپنی، اکسپریا ایکس زد 4 به اینترنت راه پیدا کرده است.

بر اساس شایعه ای جدید، این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی سه گانه است که سنسور اصلی آن رزولوشنی برابر با 52 مگاپیکسل دارد. انتظار می رود این سنسور نمونه بهبود یافته سنسور سونی IMX 586 مورد استفاده در گوشی آنر V20 باشد.

تصویری از پنل پشتی گوشی اکسپریا XZ4 سونی به اینترنت راه پیدا کرده که سنسورهای دوربین اصلی آن را به نمایش می گذارد.

بر اساس این تصویر، دوربین اصلی گوشی اکسپریا ایکس زد 4 سونی دارای سنسور اصلی 52 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F1.6، سنسور تله فوتو 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F2.6 و سنسور ToF با رزولوشن 0.3 مگاپیکسل و دریچه دیافراگم F1.4 است. انتظار می رود این سنسور عملکرد فوکوس خودکار را بهبود دهد.

بر اساس شایعات، گوشی سونی اکسپریا XZ4 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با فناوری OLED است. نسبت تصویر این صفحه نمایش برابر با 21:9 بوده و رزولوشن آن برابر با 3360 × 1440 پیکسل است.

گفته می شود نمایشگر مورد استفاده در این گوشی هوشمند از محتوای HDR پشتیبانی کرده و برای محافظت از آن از شیشه گوریلا گلس 5 استفاده می شود.

قدرت جدیدترین پرچمدار سونی را چیپست کوالکام اسنپدراگون 855 تامین می کند. این پردازنده توسط 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. انتظار می رود این دستگاه در نسخه های دیگر مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز روانه بازار شود.

این اسمارت فون به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید پای مجهز می شود و وظیفه تامین انرژی آن بر عهده یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی است.

ارسال نظر