آیفون های 2019 با زوم اپتیکال 3x دوربین اصلی از راه می رسند

رسانه کلیک - اطلاعات جدیدی در رابطه با آیفون های 2019 منتشر شده است. این گوشی های هوشمند احتمالا به دوربین با زوم اپتیکال 3x مجهز می شوند.

آیفون های 2019 با زوم اپتیکال 3x دوربین اصلی از راه می رسند

شارژدهی گوشی های هوشمند تولیدی اپل وضعیت مناسبی ندارد. آیفون های اپل در سال های اخیر پیشرفت های زیادی را تجربه کرده اند؛ با این حال همچنان شاهد ضعف در شارژدهی این محصولات هستیم.

در صورتی که شایعات اخیر صحت داشته باشد، آیفون های 2019 دارای این مشکل نخواهند بود. بر اساس گزارشی جدید، آیفون های امسال به باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت مجهز می شوند.

در حال حاضر آیفون XS مکس دارای باتری 3175 میلی آمپر ساعتی است. در صورت استفاده از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در آیفون های 2019، باید شاهد بهبود چشمگیری در شارژدهی باتری این محصولات باشیم.

علاوه بر افزایش ظرفیت باتری مورد استفاده در آیفون های 2019، باید منتظر تغییر در دوربین این محصولات نیز باشیم. گفته می شود دوربین این محصولات از زوم اپتیکال 3x بهره می برند. انتظار می رود این گوشی های هوشمند از شارژ وایرلس سریع تر 15 واتی پشتیبانی کنند.

نمایشگر آیفون های 2019 دارای نرخ بازسازی 90 تا 120 هرتز خواهند بود. در حال حاضر آیپد پرو اپل از صفحه نمایش 120 هزتر بهره می برند. استفاده از این فناوری در آیفون های اپل، افزایش قیمت آن ها را در پی دارد.

اپل سال گذشته از گوشی های آیفون ایکس آر، آیفون XS و آیفون ایکس اس مکس رونمایی کرد. این محصولات در مقایسه با مدل های قبلی تغییر زیادی را در طراحی تجربه نکرده اند. انتظار می رود آیفون های امسال نیز با طراحی مشابه روانه بازار شوند.

آیفون ایکس اس و XS مکس دارای دوربین اصلی دوگانه هستند. قدرت آیفون های 2018 را چیپست اپل A12 تامین می کند. این محصولات از صفحه نمایش با فناوری OLED بهره می برند.

ارسال نظر