گوشی شیائومی Mi Play با قیمت 160 دلار معرفی شد

رسانه کلیک - گوشی شیائومی Mi Play در معرض دید عموم قرار گرفت. قدرت این گوشی هوشمند را چیپست مدیاتک هلیو P35 تامین می کند.

گوشی شیائومی Mi Play با قیمت 160 دلار معرفی شد

شرکت شیائومی از یک اسمارت فون جدید رونمایی کرد. گوشی شیائومی Mi Play یک دستگاه با قیمت مناسب محسوب می شود که امکانات مناسبی را در اختیار خریداران قرار می دهد.

گوشی شیائومی می پلی دارای پنل جلویی و پشتی شیشه ای بوده و از فریم فلزی بهره می برد. شیائومی برای این اسمارت فون صفحه نمایش 5.84 اینچی با برش نمایشگر قطره ای در نظر گرفته است.

صفحه نمایش مورد استفاده در این دستگاه دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس بوده و تراکم پیکسلی آن برابر با 432 پیکسل در هر اینچ است.

قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده جدید مدیاتک هلیو P35 تامین می کند. این چیپست 8 هسته ای با فرکانس 12 نانومتری توسعه پیدا کرده و فرکانس آن روی 2.3 گیگاهرتز تنظیم شده است. این تراشه رقیب پردازنده 14 نانومتری اسنپدراگون 632 محسوب می شود.

شیائومی در این اسمارت فون از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است. انتظار می رود در ماه های آینده نمونه های جدید گوشی شیائومی می پلی معرفی شود.

در بخش پشتی این دستگاه شاهد خودنمایی دوربین اصلی دوگانه با چیدمان عمودی هستیم. این دوربین دارای سنسورهای 12 و 2 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی گوشی شیائومی Mi Play از هوش مصنوعی بهره می برد. در بخش جلویی آن دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را بر عهده دارد.

تامین انرژی این محصول بر عهده یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند. از ویژگی های این دستگاه می توان به بلوتوث نسخه 4.2، پورت USB Type-C و پشتیبانی از دو سیمکارت اشاره کرد.

این گوشی هوشمند با قیمت 160 دلار به فروش می رسد. فروش این دستگاه از فردا آغاز می شود.

ارسال نظر