رندر گلکسی S10 لایت به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - رندر گلکسی S10 لایت در اختیار رسانه ها قرار گرفت. بر اساس این رندر، ارزان ترین پرچمدار سال آینده سامسونگ دارای حفره درون صفحه نمایش است.

رندر گلکسی S10 لایت به اینترنت راه پیدا کرد

سامسونگ سال آینده از سه پرچمدار جدید از سری گلکسی اس 10 رونمایی می کند که یکی از آن ها به صفحه نمایش مسطح مجهز می شود. این دستگاه که بر اساس شایعات و گزارش ها گلکسی S10 Lite نام دارد، از نمایشگر 5.8 اینچی بهره می برد.

در حالی که استفاده از صفحه نمایش خمیده باعث کاهش حاشیه های اطراف نمایشگر و در نتیجه افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه می شود، رندر گلکسی S10 لایت خبر از حاشیه های کم نمایشگر می دهد.

به تازگی رندر گلکسی اس 10 لایت در اختیار رسانه ها قرار گرفته که بر اساس آن، حاشیه های اطراف صفحه نمایش پرچمدار سامسونگ دارای ابعاد یکسانی است. در همین راستا گوشی گلکسی S10 لایت دارای حاشیه های زیادی در بخش پایینی و یا بالایی صفحه نمایش نیست.

سامسونگ تصمیم گرفته به جای استفاده از برش نمایشگر، حفره ای را درون صفحه نمایش محصولات خود ایجاد کند. این حفره دوربین سلفی را میزبانی می کند. در گذشته شاهد استفاده از این سبک طراحی در گوشی گلکسی A8s بودیم ( گوشی سامسونگ گلکسی A8s به صورت رسمی معرفی شد ).

بر اساس اطلاعات و رندرهای گذشته، این گوشی هوشمند دارای سنسور اثر انگشت روی فریم کناری خود است. در رابطه با دوربین اصلی این دستگاه نمی توان اظهار نظر قطعی کرد چرا که برخی شایعات به استفاده از یک سنسور و تعدادی دیگر خبر از دوربین اصلی دوگانه داده اند.

انتظار می رود سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2019 از گوشی های سری گلکسی اس 10 رونمایی کند. در این میان گلکسی S10 پلاس دارای بزرگترین صفحه نمایش در مقایسه با دیگر نسخه ها بوده و به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می شود. همچنین این محصول دارای دوربین سلفی دوگانه است.

ارسال نظر