گوشی موتورولا موتو G7 پلی تاییدیه FCC دریافت کرد

رسانه کلیک - گوشی موتورولا موتو G7 پلی موفق به کسب تاییدیه FCC شد. این اسمارت فون از برش نمایشگر و چیپست اسنپدراگون 632 بهره می برد.

گوشی موتورولا موتو G7 پلی تاییدیه FCC دریافت کرد

در گذشته شاهد انتشار اطلاعاتی در رابطه با گوشی موتورولا موتو G7 بودیم. بر اساس شایعات، موتورولا سال آینده گوشی ارزان قیمت موتو G7 پلی را روانه بازار نمی کند؛ با این حال این دستگاه به تازگی تاییدیه FCC را دریافت کرده است.

به نظر می رسد سال آینده شرکت موتورولا از سه گوشی هوشمند از سری موتو G7 رونمایی می کند. در همین راستا سال 2019 گوشی های موتو G7، موتو G7 پلاس و موتو G7 پلی در معرض دید عموم قرار می گیرد.

تصاویر منتشر شده از گوشی موتورولا موتو G7 پلی به برش نمایشگر آن اشاره می کند. برش صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این محصول در مقایسه با موتو جی 7 بزرگتر است. انتظار می رود گوشی موتو G7 دارای برش نمایشگر قطره ای باشد.

[lightgallery images="200339,200341,200340"]

در بخش پشتی این دستگاه لوگوی موتورولا، دوربین اصلی تکی و فلاش LED خودنمایی می کند. بر اساس اطلاعات گذشته، قدرت این اسمارت فون را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 632 تامین می کند. انتظار می رود این محصول در دو نسخه مجهز به 3/4 گیگابایت رم و 16/32 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شود.

بر اساس تصویری که در حقیقت دفترچه راهنما این گوشی هوشمند محسوب می شود، موتورولا برای گوشی ارزان قیمت خود پورت USB Type-C در نظر می گیرد. این پورت در بخش زیرین دستگاه به چشم می خورد.

در سمت راست دستگاه دکمه های تنظیم صدا و پاور قرار می گیرد و در سمت چپ درگاه سیم کارت و کارت حافظه خارجی خودنمایی می کند. به نظر می رسد موتورولا برای دوربین سلفی این دستگاه فلاش LED در نظر گرفته و آن را به سنسور اثرانگشت نیز مجهز کرده است.

احتمالا گوشی موتورولا موتو G7 پلی از سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 بهره می برد. انتظار می رود در اوایل سال آینده میلادی از گوشی های سری موتو G7 رونمایی شود.

ارسال نظر