منتظر معرفی گوشی موتو Z4 مجهز به چیپست اسنپدراگون 8150 در سال آینده باشید

رسانه کلیک - گزارشی جدید به محصولات سال 2019 موتورولا اشاره می کند. انتظار می رود سال آینده میلادی گوشی موتو Z4 در معرض دید عموم قرار بگیرد.

منتظر معرفی گوشی موتو Z4 مجهز به چیپست اسنپدراگون 8150 در سال آینده باشید

سال جاری میلادی رو به پایان است و شرکت ها به دنبال توسعه محصولات خود برای سال 2019 هستند. یکی از این برندها موتورولا بوده که قصد دارد سال آینده میلادی از گوشی های هوشمند زیادی رونمایی کند. از میان این محصولات می توان به گوشی موتو Z4 و گوشی موتو G7 اشاره کرد.

گوشی موتو Z4 به عنوان پرچمدار جدید موتورولا و همچنین جایگزین گوشی موتو Z3 ، سال آینده میلادی از راه می رسد. در حالی که اکثر شرکت ها پرچمداران خود را در سال 2018 به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز کردند، گوشی موتو Z3 همراه با چیپست اسنپدراگون 835 روانه بازار شد. این گوشی فروش مناسبی را در بازار تجربه نمی کند.

به نظر می رسد موتورولا اشتباه خود را برای سال آینده میلادی تکرار نکند. گوشی موتو Z4 این کمپانی سال آینده مجهز به چیپست کوالکام اسنپدراگون 8150 از راه می رسد. این دستگاه مانند موتو زد 3 از ماد 5G پشتیبانی می کند.

نسل آینده محصولات سری G موتورولا در گذشته نه چندان دور موفق به کسب تاییدیه FCC شده بود. بر اساس FCC، این دستگاه به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. انرژی این اسمارت فون را یک باتری 2820 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که ناامیدکننده به نظر می رسد.

در گذشته شایعات مشخصات یکی از نمونه های گوشی موتو G7 را اعلام کرده بودند. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.5 اینچی، چیپست کوالکام اسنپدراگون 710 و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. احتمال تغییر در مشخصات این دستگاه وجود دارد چرا که موتورولا گزارش رسمی در این رابطه منتشر نکرده است.

در صورتی که به دنبال خرید یک گوشی ارزان قیمت در سال آینده هستید، موتورولا دستگاهی را برای شما معرفی نمی کند. سال آینده گوشی سری موتو G پلی در معرض دید عموم قرار نمی گیرد. با توجه به عملکرد نامناسب موتو Z3 در بازار، انتظار می رود موتو Z4 به ویژگی های قابل توجهی مجهز شود.

ارسال نظر