مشخصات گوشی انعطاف پذیر هواوی لو رفت!

رسانه کلیک - مشخصات گوشی انعطاف پذیر هواوی در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این دستگاه در حالت خم دارای نمایشگر 5 اینچی است.

مشخصات گوشی انعطاف پذیر هواوی لو رفت!

هواوی به دنبال رقابت با سامسونگ در بخش گوشی های منعطف است. به تازگی مشخصات گوشی انعطاف پذیر هواوی به اینترنت راه پیدا کرده که خبر از صفحه نمایش 8 اینچی آن می دهد. بر اساس گزارش های گذشته، گوشی انعطاف پذیر سامسونگ دارای نمایشگر 7.3 اینچی است.

بنابر اطلاعات منتشر شده، نمایشگر انعطاف پذیر این دستگاه را شرکت BOE تولید می کند. این کمپانی وظیفه تولید پنل موردنیاز گوشی هواوی میت 20 پرو را بر عهده داشته است.

بر اساس گزارش های محلی، هواوی این گوشی را برای اپراتورهای مخابراتی در کشور کره جنوبی به نمایش گذاشته است. بنابر اعلام این منبع، دستگاه مورد نظر نمونه اولیه نبوده و حتی نمی توان آن را یک دستگاه مفهومی نامید. در این گزارش اعلام شده است:

نمی توان طراحی این دستگاه را تکمیل شده دانست و یا اینکه مشخصات آن را اعلام کرد؛ با این حال هواوی به خوبی توانسته مراحل توسعه این محصول را دنبال کند.

کره جنوبی یکی از اولین کشورهایی محسوب می شود که در سال آینده میلادی شبکه ارتباطی 5G به صورت گسترده در اختیار کاربران قرار می گیرد. در همین راستا هواوی قصد دارد گوش انعطاف پذیر خود را ابتدا در این کشور عرضه کند.

به نظر می رسد هواوی اولین گوشی انعطاف پذیر خود با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم تلفن همراه را در نمایشگاه MWC 2019 در معرض دید عموم قرار دهد.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت این دستگاه در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. زمانی که این دستگاه خم می شود، نمایشگر آن ابعادی برابر با 5 اینچی دارد. در حالت عادی اندازه صفحه نمایش این دستگاه به 8 اینچ می رسد. گوشی منعطف سامسونگ به ترتیب دارای صفحه نمایش 4.6 اینچی و 7.3 اینچی در حالت خمیده و باز است.

ارسال نظر