گوشی سونی اکسپریا XZ پریمیوم بروزرسانی اندروید پای را دریافت کرد

رسانه کلیک - سیستم عامل اندروید 9 برای گوشی سونی اکسپریا XZ پریمیوم به همراه اسمارت فون های اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ1 کامپکت عرضه شد.

گوشی سونی اکسپریا XZ پریمیوم بروزرسانی اندروید پای را دریافت کرد

سونی در گذشته اعلام کرده بود بروزرسانی اندروید پای را در تاریخ 26 اکتبر در اختیار کاربران گوشی های اکسپریا XZ پریمیوم، اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ1 کامپکت قرار می دهد؛ با این حال این آپدیت در این تاریخ عرضه نشد. سونی اعلام کرده بود به علت وجود باگ در این بروزرسانی، عرضه آن را به تاریخ دیگری موکول می کند.

امروز این بروزرسانی برای گوشی سونی اکسپریا XZ پریمیوم و دو محصول دیگر این کمپانی ژاپنی عرضه شد. دکمه های ناوبری در سیستم عامل اندروید پای تغییر کرده است؛ با این حال سونی این ویژگی را به گوشی های خود اضافه نمی کند.

این بروزرسانی حجم بالایی دارد، بنابراین برای نصب آن باید به وای فای متصل شد و همچنین مدت زمان زیادی را منتظر ماند. در همین راستا قبل از بروزرسانی گوشی خود، از شارژ بالای باتری آن اطمینان داشته باشید.

گوشی اکسپریا XZ1

در گذشته سونی گوشی های اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت را به اندروید پای بروزرسانی کرده بود. گوشی اکسپریا XZ3 به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 9 است. انتظار می رود در اواخر ماه جاری میلادی آپدیت اندروید پای برای گوشی اکسپریا XZ2 پریمیوم عرضه شود.

سونی قصد دارد در تاریخ 4 مارس سال آینده میلادی گوشی های اکسپریا XA2، اکسپریا XA2 اولترا و اکسپریا XA2 پلاس را به اندروید پای بروزرسانی کند.

در بروزرسانی جدیدی که برای گوشی های اکسپریا XZ1، اکسپریا XZ1 کامپکت و اکسپریا ایکس زد پریمیوم عرضه شده، پچ امنیتنی ماه اکتبر نیز حضور دارد. گوگل به تازگی پچ امنیتی ماه نوامبر را عرضه کرده است ( پچ امنیتی ماه نوامبر اندروید برای گوشی های پیکسل و نکسوس عرضه شد ). کاربران با دریافت این آپدیت شاهد بهبود عملکرد دستگاه خود در زمان ضبط ویدیوهای سوپر اسلوموشن با رزولوشن 1080p خواهند بود.

ارسال نظر