گوشی موتورولا موتو G5 بروزرسانی اندروید اوریو را دریافت کرد

رسانه کلیک - بروزرسانی اندروید اوریو 8.1 در اختیار کاربران گوشی موتورولا موتو G5 و موتور G5 پلاس قرار گرفت. این محصولات اوایل سال گذشته میلادی معرفی شدند.

گوشی موتورولا موتو G5 بروزرسانی اندروید اوریو را دریافت کرد

بر اساس بیانیه شرکت موتورولا ، بروزرسانی اندروید اوریو 8.1 برای دو گوشی هوشمند موتو G5 و موتو جی 5 پلاس عرضه شده است. این نسخه از سیستم عامل اندروید، ویژگی های جدیدی را در اختیار کاربران گوشی موتورولا موتو G5 و موتو G5 پلاس قرار می دهد.

کاربران با دریافت این بروزرسانی با بهبود عملکرد بلوتوث، ویژگی های جدید باتری و قابلیت های جدید مولتی تسکینگ روبه‌رو می شوند.

بر اساس اعلام موتورولا، برای دریافت و نصب بروزرسانی اندروید اوریو 8.1 باید دستگاه شما حداقل 50 درصد شارژ داشته باشد. در صورتی که اعلانیه مربوط به دریافت این آپدیت برای شما ارسال نشده است، می توانید به صورت دستی وجود آن را بررسی کنید.

در صورتی که خواهان نصب این بروزرسانی به صورت دستی باشید، باید به مسیر Settings > About phones > System updates > Download مراجعه کنید. پس از دانلود این آپدیت، با انتخاب گزینه Install، این بروزرسانی روی دستگاه شما نصب می شود.

بهترین دوربین گوشی های هوشمند

گوشی موتو G5 در ماه مارس سال گذشته میلادی روانه بازار شد. این اسمارت فون به صفحه نمایش 5.0 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و نسبت تصویر 16:9 مجهز شده است. این دستگاه به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید نوقا است.

موتورولا برای تامین قدرت این دستگاه، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 430 را برای آن در نظر گرفته است. این پردازنده 28 نانومتری از 8 هسته پردازشی با فرکانس 1.4 گیگاهرتز بهره می برد. این چیپست دارای پردازنده گرافیکی آدرنو 505 است.

در بخش پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی تکی با سنسور 13 مگاپیکسلی خودنمایی می کند و در بخش جلویی آن یک سنسور 5 مگاپیکسلی تصاویر سلفی کاربران را به ثبت می رساند. این دستگاه در دو نسخه مجهز به 2/3 گیگابایت رم و 16/32 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شده است.

ارسال نظر