احتمال معرفی گوشی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL در تاریخ 17 مهر

رسانه کلیک - گوگل در ادامه سال جاری میلادی از پرچمداران جدید خود رونمایی می کند. گزارشی جدید تاریخ معرفی گوشی گوگل پیکسل 3 را 9 اکتبر (17 مهر) اعلام کرده است.

احتمال معرفی گوشی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL در تاریخ 17 مهر

گوگل در تاریخ 4 اکتبر سال 2016 از نسل اول گوشی های پیکسل رونمایی کرد. نسل دوم این گوشی های هوشمند در تاریخ یکسانی در سال 2017 معرفی شدند. در گذشته شایعات به رونمایی از نسل جدید گوشی های پیکسل در تاریخ یکسانی در سال جاری میلادی اشاره کرده بودند، با این حال بلومبرگ نظر دیگری دارد.

بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی بلومبرگ در فضای مجازی منتشر شده، گوشی های آینده گوگل در تاریخ 9 اکتبر در شهر نیویورک معرفی می شوند. در حالی که گوگل تاریخ معرفی گوشی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL را اعلام نکرده، رونمایی از آن ها در تاریخ 17 مهر عجیب به نظر می رسد.

بسیاری از گزارش ها و شایعات تاریخ معرفی پرچمداران آینده گوگل را 4 اکتبر اعلام کرده بودند ( تاریخ معرفی گوگل پیکسل 3 فاش شد؛ رونمایی در 4 اکتبر ). گوگل در مراسم رونمایی از این گوشی های هوشمند، نسل جدید پیکسل بوک و ساعت هوشمند خود را نیز معرفی می کند ( گوگل پیکسل بوک 2 به نمایشگر 4K و 8 گیگابایت رم مجهز می شود ).

تصاویر و مشخصات گوگل پیکسل 3 XL

گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال به ترتیب به نمایشگرهای 5.4 و 6.7 اینچی با فناوری OLED مجهز می شوند. انتظار می رود پیکسل 3 XL دارای برش نمایشگر و صفحه نمایش گوشی پیکسل 3 دارای نسبت تصویر 18:9 باشد. این محصولات به 4 گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز می شوند.

پرچمداران جدید گوگل مانند نسل گذشته خود دارای قابلیت «Active Edge» خواهند بود. شایعات ظرفیت باتری گوگل پیکسل 3 XL را 3430 میلی آمپر اعلام کرده اند. هر دو گوشی هوشمند آینده گوگل از دوربین اصلی تکی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دوگانه 8 مگاپیکسلی بهره می برند ( تصاویر واقعی گوشی پیکسل 3 XL خبر از دوربین سلفی دوگانه می دهد ). انتظار می رود این محصولات با قیمت پایه 649 و 749 دلار روانه بازار شوند.

ارسال نظر