وان پلاس 6T دارای دوربین اصلی سه گانه مجهز به فناوری واقعیت افزوده است

رسانه کلیک - شرکت وان پلاس در آینده نزدیک از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی می کند. وان پلاس 6T به فناوری شارژ فوق العاده سریع مجهز می شود.

وان پلاس 6T دارای دوربین اصلی سه گانه مجهز به فناوری واقعیت افزوده است

اوپو به تازگی از گوشی های هوشمند اوپو R17 و R17 پرو رونمایی کرده است ( اوپو R17 پرو رسما معرفی شد؛ دومین گوشی هوشمند جهان با دوربین اصلی سه گانه ). این محصولات به برش نمایشگر قطره ای مجهز شده اند و از شیشه محافظ گوریلا گلس 6 بهره می برند.

در حالی که اوپو R17 دارای دوربین اصلی دوگانه است، نسخه پرو آن به دوربین اصلی سه گانه با فناوری 3D ToF مجهز شده است. این دستگاه از شارژ سریع VOOC نیز پشتیبانی می کند.

شرکت BBK سه کمپانی وان پلاس، اوپو و ویوو را مدیریت می کند به همین علت استفاده از فناوری های مشابه در محصولات این 3 برند طبیعی به نظر می رسد. در همین راستا انتظار می رود وان پلاس 6T ویژگی های مشابه زیادی با اوپو R17 پرو داشته باشد.

گوشی اوپو R17 پرو به دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی، 20 مگاپیگسلی و 3D ToF مجهز شده است. فناوری 3D ToF با تکنولوژی مورد استفاده در گوشی های آیفون X و اوپو Find X متفاوت است. این تکنولوژی می تواند برای تشخیص ژست های حرکتی و فناوری واقعیت افزوده مورد استفاده قرار بگیرد.

در صورتی که وان پلاس 6T به ویژگی های یکسان با اوپو R17 پرو مجهز شود، پرچمدار آینده این شرکت چینی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی با فناوری OLED و برش قطره ای خواهد بود. این دستگاه به تازگی تاییدیه EEC را دریافت کرده است ( گوشی وان پلاس 6 تی تاییدیه EEC را دریافت کرد ).

انتظار می رود وان پلاس 6T به اولین گوشی هوشمند این برند مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر تبدیل شود. باتری اوپو R17 پرو به وسیله شارژ سریع VOOC در مدت زمان 10 دقیقه، 40 درصد شارژ می شود. این احتمال وجود دارد که پرچمدار آینده وان پلاس دارای این ویژگی باشد.

ارسال نظر