تصاویر واقعی گوشی پیکسل 3 XL خبر از دوربین سلفی دوگانه می دهد

رسانه کلیک - به تازگی تصاویر واقعی گوشی پیکسل 3 XL به اینترنت راه پیدا کرده است. بر اساس این تصاویر، پرچمدار آینده گوگل به دوربین سلفی دوگانه مجهز می شود.

تصاویر واقعی گوشی پیکسل 3 XL خبر از دوربین سلفی دوگانه می دهد

بر اساس برنامه ریزی های گوگل ، انتظار می رود از گوشی های جدید این غول جستجوی اینترنتی در ماه اکتبر سال جاری میلادی رونمایی شود. در گذشته تصاویر واقعی گوشی پیکسل 3 XL در فضای مجازی منتشر شده بود و حال شاهد انتشار تصاویر جدید آن هستیم.

تصاویر جدید شایعات گذشته را تایید می کند. در تصاویر واقعی گوشی پیکسل 3 XL برش نمایشگر حضور دارد که در آن دوربین سلفی دوگانه قرار گرفته است. این دو دوربین می توانند برای بهبود کیفیت تصاویر سلفی مورد استفاده قرار بگیرد و یا سیستم تشخیص چهره سه بعدی باشد.

در اطراف صفحه نمایش این اسمارت فون حاشیه های کمی قرار دارد با این حال در بخش پایینی آن شاهد حاشیه زیادی هستیم. این احتمال وجود دارد که حاشیه بخش پایینی نمایشگر برای دکمه های ناوبری دستگاه باشد.

در حالی که اکثر گوشی های پرچمدار کنونی به دوربین اصلی دوگانه مجهر شده اند، در این تصاویر پرچمدار آینده گوگل دارای دوربین اصلی تکی است. گوگل در گذشته گوشی های سری پیکسل 2 را به دوربین اصلی تکی مجهز کرده بود که عملکرد فوق العاده ای داشت.

بر اساس گزارش ها و شایعات گذشته، گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال به نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن 1440 × 2960 پیکسل مجهز می شود. در بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی قرار می گیرد با این حال در رابطه با سنسورهای دوربین سلفی این دستگاه اطلاعاتی منتشر نشده است.

قدرت این گوشی هوشمند را مانند بسیاری از پرچمداران بازار، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. این دستگاه در نسخه پایه خود به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود.

گوگل پیکسل 3 XL دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 است. این احتمال وجود دارد که در تاریخ 4 اکتبر با محصولات سری پیکسل ملاقات کنیم ( تاریخ معرفی گوگل پیکسل 3 فاش شد؛ رونمایی در 4 اکتبر ).

ارسال نظر