تصاویر واقعی آنر 8X به نمایشگر غول پیکر آن اشاره می کند

رسانه کلیک - تصاویر واقعی آنر 8X در اینترنت منتشر شد. این گوشی هوشمند از نمایشگر بزرگی بهره می برد که دارای حاشیه های کمی در اطراف خود است.

تصاویر واقعی آنر 8X به نمایشگر غول پیکر آن اشاره می کند

در گذشته یک گوشی آنر با شماره مدل ARE-AL00 در TENAA حضور پیدا کرده بود. بر اساس TENAA، این گوشی هوشمند به نمایشگر 7.12 اینچی با برش نمایشگر کوچک مجهز می شود. به تازگی یک افشاگر در کشور چین تصاویر واقعی آنر 8X را در اختیار رسانه ها قرار داده است.

در این تصاویر فردی در حال استفاده از یک گوشی هوشمند آنر است. طراحی این دستگاه مشابه با تصاویری است که TENAA از آنر 8 ایکس منتشر کرده بود.

در تصاویر واقعی آنر 8X شاهد حضور لوگوی آنر در پایین نمایشگر هستیم. بریدگی کوچک صفحه نمایش محل قرارگیری دوربین سلفی گوشی هوشمند آینده شرکت آنر است. با توجه به حاشیه های کم اطراف نمایشگر، انتظار می رود آنر 8 ایکس دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه بالایی باشد.

بر اساس گزارش ها و شایعات گذشته، آنر 8X به نمایشگر7.12 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود. قدرت این گوشی هوشمند را یک پردازنده 8 هسته ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز تامین می کند. انتظار می رود آنر به جای استفاده از پردازنده Kirin 710، محصول آینده خود را به چیپست شرکت کوالکام مجهز کند.

[lightgallery images="185885,185886,185887,185888"]

آنر محصول جدید خود را به باتری 4900 میلی آمپر ساعتی مجهز می کند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی است. این گوشی هوشمند از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

این محصول شرکت آنر به صورت پیش فرض به اندروید اوریو 8.1 مجهز می شود. در بخش دوربین شاهد استفاده از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی خواهیم بود و در بخش جلویی آن یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تصاویر سلفی کاربران را ثبت می کند.

در حالی که در گذشته نه چندان دور تیزر گوشی آنر 8X در فضای مجازی منتشر شده بود، اطلاعات دقیقی در رابطه با تاریخ معرفی آن در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است ( تیزر گوشی آنر 8X منتشر شد؛ رونمایی در آینده نزدیک ).

ارسال نظر