مرکز پردازش «شاپ ام‌آی‌تی» افتتاح شد

مرکز پردازش فیزیکی «شاپ ام‌آی‌تی» در مراسمی با حضور مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه فناوری رونمایی شد.

مرکز پردازش «شاپ ام‌آی‌تی» افتتاح شد

به گزارش کلیک، شرکت «شاپ‌ام‌آی‌تی» سال ۱۳۸۹ با واردات محصولات سامسونگ آغاز به کار کرده و سال ۱۳۹۱ بخش «ام‌آی‌تی سرویس» را راه‌اندازی کرد. فروشگاه آنلاین «شاپ‌ام‌آی‌تی» نیز سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرده است و در حال حاضر از «مرکز پردازش‌ام‌آی‌تی» طی مراسمی در محل تازه این بخش تازه تأسیس شده از «شاپ‌ام‌آی‌تی» رونمایی شده است.

سپیده نصیری مدیر دیجیتال مارکتینگ «شاپ‌ام‌آی‌تی» در مراسم رونمایی از مرکز پردازش این مجموعه درباره برنامه‌های آینده این شرکت گفت: در سال ۱۴۰۳ که اکنون در ماه‌های ابتدایی آن هستیم، اجرای دو برنامه مورد نظر«شاپ‌ام‌آی‌تی» است.

زنجیره تأمین «شاپ‌ام‌آی‌تی» در مدل قبلی خود در بهترین حالت به این ترتیب بود که شرکتی محصولی را خارج از ایران با قیمت مناسب خریداری می‌کرد و در دسترس فروش به ما قرار می‌داد و مصرف‌کننده آن محصول را از «شاپ‌ام‌آی‌تی» خریداری می‌کرد.

IMG_0495

نصیری ادامه داد: دو ایراد اساسی ما به این مراحل وارد می‌کنیم و اولین ایراد این است که تأمین‌کننده در این مدل خواب پول بالایی دارد و خریدار و مصرف‌کننده نیز از این بابت که نیاز سنجی درستی انجام نشده ناراضی است و به آن چیزی قصد خرید آن را داشته دست پیدا نکرده است.

در این مراسم مشاور مدیرعامل این شرکت گفت: «هدف شاپ‌ ام‌آی‌تی این است که در زمینه فروش آنلاین محصولات سخت‌افزاری، گام‌های بلندی برداریم و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و نیروی کار متخصص اقدامات تازه‌ای را انجام دهیم.»

هانی سامری با اشاره به شعار این مجموعه که «بی‌واسطه خرید کنید» است، خاطر نشان کرد که مرکز پردازش شاپ‌ ام‌آی‌تی خرید اینترنتی محصولات مبتنی بر فناوری اطلاعات را تسهیل می‌کند.

IMG_0330

وی با بیان اینکه این شرکت سال ۸۹ شروع به کار کرده است افزود: در سال ۹۱ خدمات پس از فروش را اضافه کرده و بخش قطعات را نیز سال ۹۳ به شرکت افزوده است. همچنین فروشگاه آنلاین مجموعه در سال ۹۶ شروع به کار کرده البته ای نماد ما ۷ سال سابقه دارد و شعار ما بی‌واسطه خرید کن.

ایمان صادقی، مدیر بخش خدمات‌ پس از فروش شاپ ام‌آی‌تی، سخنران بعدی رویداد رونمایی از مرکز پردازش شاپ‌ ام‌آی‌تی بود. صادقی، ابتدا درباره مسیر شغلی‌اش در این شرکت صحبت کرد و سپس افزود: «در شاپ ام‌آی‌تی تلاش کرده‌ایم تا خدمات نوینی را در زمینه خدمات پس از فروش ارائه کنیم.» او از ری‌برندینگ شاپ‌ ام‌آی‌تی و ایجاد مرکز اسمبلینگ قطعات الکترونیکی در این شرکت خبر داد.

 

کیف پول رمیت، دردسرهای مالیاتی فروشندگان را کمتر می‌کند

«هامون مهدی‌خانی»، مدیرعامل شبکه پرداخت رمیت، در این مراسم اعلام کرد که تا ۱۵ خرداد، کیف پول رمیت راه‌اندازی می‌شود. مهدی‌خانی در این باره گفت: «بزرگ‌ترین چالش ما گردش بی‌حدوحساب و بی‌جهت پول از حساب‌های مختلف در فرآیند فروش محصول بود. این اتفاق دردسرهای مالیاتی زیادی را برای فروشندگان و نمایندگان ایجاد می‌کرد و باعث می‌شد واسطه‌گری در این حوزه دشوار باشد.»

به گفته او، در ترمینال رمیت پنلی به کسب‌وکارها اختصاص داده می‌شود. کسب‌وکارها با استفاده از آن، می‌توانند برای نمایندگان، فروشگاه‌های طرف قرارداد و فروشندگانشان بدون هیچ هزینه‌ای فاکتور قابل پرداخت صادر کنند. این کار باعث می‌شود یک حلقه در جابه‌جایی پول حذف شود و پول مستقیماً از حساب خریدار به حساب متمرکز کسب‌وکار مادر واریز شود. 

IMG_0367

آزمارت علی تنها از پاکستان و شریک تجاری مجموعه گفت: در ابتدا از آقای محمد آیتی مدیرعامل و بنیانگذار مجموعه شاپ ام. آی تی تشکر می‌کنم و به تیم ام آی تی تبریک می‌گویم برای موفقیت‌هایی که به دست آورده‌اند.

آزمارت علی تنها مدیرعامل شرکت نویستد ادامه داد: ما کاملاً به ارائه محصولات با کیفیت علاقمند و متعهد هستیم که بخشی از خریداران ما گیمرها بوده که از خریدشان معمولاً بسیار راضی هستند.

وی افزود: ما از کسانی که ایده را به واقعیت تبدیل می‌کنند تشکر می‌کنیم. اعتقاد آقای آیتی و تیم آنها باعث پیشرفت آنها شده و آینده را درخشانی رقم خواهند زد. وی در ادامه به معرفی شرکت و محصولات با کیفیت آن و حضور در بازارهای جهانی پرداخت.

IMG_0567

 

ارسال نظر